جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ظفری با اشاره به مسدود بودن 50 راه روستایی در استان کردستان، گفت: همه راه‌های اصلی باز است و نمک پاشی‌ها و امدادرسانی به در راه‌ماندگان نیز انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف‌وکولاک امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف‌وکولاک امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مسدود بودن 50 راه روستایی در استان کردستان، گفت: همه راه‌های اصلی باز است و نمک پاشی‌ها و امدادرسانی به در راه‌ماندگان نیز انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در برخی استان‌ها گفت: با توجه به مخاطرات موجود بر اثر بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی مانند ریزش بهمن، مردم برای عبور از این مناطق باید تجهیزات کافی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی سروی، کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی و از مشاوران اقتصادی دولت، در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد «میانگین مصرف گوشت خانواده‌ها در کشور 8 کیلوگرم و در سه دهک پایین جامعه 2 کیلوگرم در سال است». به گفته او سرانه مصرف گوشت قرمز برای هر نفر در 3 دهک پایین جامعه، حدود 700 گرم در یکسال است. کاهش مصرف سرانه گوشت قرمز در ایران، رابطه مستقیم با تورم سنگین این بخش و افولِ قدرت خرید مردم...

وب‌گاه فرارو

در برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز (24 دی) موجب بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در شمال غرب،‌غرب، شمال شرق، مرکز و فردا در مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش سنگین برف در کردستان همه را متعجب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارش سنگین برف باعث اختلال در تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و مدفون شدن خودروها در گردنه‌های استان کردستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش برف که از بامداد چهارشنبه هفته قبل در استان کردستان آغاز شده، همچنان ادامه داشته و از بامداد امروز مجدد سامانه بارشی اوج گرفته است به طوری‌که تا صبح در اکثر نقاط استان شاهد بارش بودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان گفت: سامانه‌های بارشی در برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز (24 دی) موجب بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محور سقز - بانه به دلیل بارش، شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل بارش، شدید برف و کولاک محور سقز - بانه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه در شیفت صبح مدارس چالدران، قطور و صفاییه غیرحضوری است. روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه در شیفت صبح مدارس چالدران، قطور و صفاییه غیرحضوری است. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 5000 میلیارد ریال کالاهای قاچاق خبر داد.