یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استرداد 84 هزار دلار از بانک لندن به نفع شرکت خاکریز آب در آینده نزدیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
استرداد 84 هزار دلار از بانک لندن به نفع شرکت خاکریز آب در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت خاکریز آب شهر تهران گفت: مدارک لازم برای استرداد 84 هزار دلار از بانک لندن از مسیر بانک صادرات ارسال شده و امیدواریم به زودی این مبلغ وصول و به شرکت تزریق شود.

سید مهدی پورهاشمی اظهار کرد: برای مباحث مالیاتی شرکت، همکاران موارد را پیگیری می‌کنند و از طریق شهرداری نیز به صورت متمرکز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات برای پیمانکاران اخذ شده و امور آن از سوی معاونت مالی انجام شده و به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: برای استرداد 84 هزار دلار از بانک لندن، موضوع را از طریق بانک صادرات پیگیری کردیم و مدارک ارسال شده و به زودی وصول خواهد شد و در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

پورهاشمی با بیان اینکه در خصوص معاملات هم اقدامات لازم انجام شده و در مراحل آخر است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت، گفت: با همکاری سازمان فاوا مسائل امنیتی توکن را برای معاملات دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت خاکریز آب با بیان اینکه افشای معاملات کاملاً انجام و در سامانه شفافیت ثبت شده است، تصریح کرد: پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی توسط این شرکت انجام می‌شود و اساساً شاید سود و زیان در آن معنایی نداشته باشد، اما امور مالی آن در حال پیگیری است و مسئله‌ای در این زمینه نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری