جمعه 13 مهر 1403

اسطوره رئال به بانوی پیر بله می‌گوید؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اسطوره رئال به بانوی پیر بله می‌گوید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی یوونتوس برابر لایپزیش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، با پارگی رباط صلیبی گلیسون برمر همراه بود و این مدافع برزیلی که بخش جدایی‌ناپذیر برنامه‌های تاکتیکی تیاگو موتا بود، تا پایان فصل دور از دسترس خواهد بود. توتواسپورت /Tuttosport گزارش داد که یوونتوس پس از دست دادن برمر در حال بررسی جذب سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید است و آنها این...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی یوونتوس برابر لایپزیش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، با پارگی رباط صلیبی گلیسون برمر همراه بود و این مدافع برزیلی که بخش جدایی‌ناپذیر برنامه‌های تاکتیکی تیاگو موتا بود، تا پایان فصل دور از دسترس خواهد بود.

توتواسپورت /Tuttosport گزارش داد که یوونتوس پس از دست دادن برمر در حال بررسی جذب سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید است و آنها این بازیکن 38 ساله را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی خود در غیاب برمر می‌دانند.

این مدافع میانی از زمانی که سویا را ترک کرد، بدون باشگاه است. راموس پیشنهادهایی از عربستان سعودی، لیگ برتر انگلیس و لیگ برتر برزیل دارد اما به این پیشنهادها پاسخ نداده است. این در حالی است که راموس قبل از پیوستن مجدد به سویا در سال 2023، پیشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان را رد کرد.

اگر او اکنون با پیوستن به یوونتوس موافقت کند، این اولین حضور او در سری‌آ ایتالیا خواهد بود و بازی در سومین لیگ معتبر اروپایی پس از لالیگا و لیگ یک فرانسه را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام /