دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از کشورهای جهان از جمله وزارت خارجه ایران تلاش برای کودتا در بولیوی را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه ایران و شماری دیگر از کشورها اقدام برای کودتا در بولیوی را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستان که عنوان بهترین بازیکن زمین را از سوی ویوو دریافت کرد، در مصاحبه‌ای پس از پیروزی تاریخی مقابل پرتغال گفت: "امروز بهترین بازیکن وجود نداشت، بلکه این یک کار گروهی بود و ما به همه ثابت کردیم که می‌توانیم واقعاً بازی کنیم. ما همیشه برای برد بیرون می‌آییم و همیشه روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. امروز خیلی خوشحالیم، اما فردا...

وب‌گاه ورزش سه

خویچا کواراتسخلیا، ستاره تیم ملی گرجستان از کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی گرجستان از تاریخ‌سازی شاگردانش در یورو 2024 که به لطف پیروزی غیرمنتظره برابر پرتغال حاصل شد، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

با پایان دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های اروپای 2024، 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان دور گروهی تورنمنت جذاب یورو 2024، جدول مرحله حذفی تکمیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان مرحله گروهی، برنامه بازی‌های دور حذفی مشخص شد و در جذاب‌ترین بازی‌ها بلژیک و فرانسه با یکدیگر رقابت می‌کنند و انگلیس و هلند با هم پیکار خواهند کرد. تاریخ و برنامه بازی‌ها به شکل زیر است: شنبه، 9 تیر سوییس - ایتالیا، ساعت 19:30 آلمان - دانمارک، ساعت 22:30 یک شنبه، 10 تیر انگلیس - اسلواکی، ساعت 19:30 اسپانیا - گرجستان ساعت 22:30 دوشنبه، 11...

خبرگزاری تسنیم

مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 با پیروزی غیرمنتظره تیم قعرنشین مقابل صدرنشین جدول گروه F و صعود آن به همراه تیم ملی ترکیه به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال گرجستان ضمن پیروزی برابر پرتغال و قرار گرفتن در بین تیم‌های سوم برتر توانست به یک هشتم نهایی بورو 2024 صعود کند و مجارستان را از بین تیم‌های برتر سوم کنار بزند.

وب‌گاه ورزش سه

در ادامه رقابت‌های بین‌المللی پاراتیروکمان در جمهوری چک، کمانداران در ماده‌های کامپوند و ریکرو انفرادی و تیمی به مصاف حریفان خود رفتند.

وب‌گاه ورزش سه

جانلوکا مانچینی، مدافع ایتالیا، می‌گوید تیمش شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بود‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدارهای گروه E یورو 2024 با صعود تیم‌های ملی رومانی، بلژیک و اسلواکی در شب حذف اوکراین به پایان رسید.