دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه عصر ایران

لامین یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا، در کنار درخشش در زمین فوتبال، در عرصه تحصیل نیز موفق ظاهر شد و به تازگی مدرک معادل دیپلم دبیرستان در اسپانیا را دریافت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا صبح حضور رهبر انقلاب برای رأی دادن، با پوشش زنده رسانه‌ای بیش از 200 خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب صبح جمعه 8 تیر 1403 در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب صبح فردا جمعه 8 تیر 1403 رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

لامینه یامال شاید در حال فکر کردن به بازی با گرجستان در مرحله یک شانزدهم یورو 2024 در روز یکشنبه باشد، اما این هفته او در آزمون های دیگری هم شرکت کرد. این بازیکن 16 ساله این هفته نتایج امتحانات خود را دریافت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح فردا جمعه 8 تیر 1403 در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک میلیاردر گرجستانی به بازیکنان تیم ملی این کشور اعلام کرده در صورت پیروزی مقابل اسپانیا مبلغ 20 میلیون دلار به آن‌ها جایزه خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

بیدزینا ایوانیشویلی، ثروتمند و نخست وزیر سابق گرجستان، قول داده است در صورت پیروزی تیم ملی این کشور مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، مبلغ 10 میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش به آنها اهدا کند. این رقم به مجموع پاداش بازیکنان گرجستانی در صورت صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا به 30 میلیون یورو خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال آلبانی سومین جریمه را به دلیل رفتار هوادارانش در مسابقات یورو 2024 دریافت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رواز چله‌بادزه معتقد است که تیم ملی گرجستان می‌تواند در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 اسپانیا را شکست دهد.

وب‌گاه فرارو

با اشتباهات آشکار خیل مانزانو و آلخاندرو هرناندز هرناندز، هر دو داور سرشناس اسپانیا از ادامه یورو 2024 کنار گذاشته شدند

وب‌گاه عصر ایران

سایت اوپتا در جدیدترین پیش‌بینی خود، انگلیس را با 19.12 درصد شانس، مدعی اصلی قهرمانی یورو 2024 معرفی کرد. آلمان، اسپانیا و فرانسه به ترتیب با 16.09، 15.41 و 13.26 درصد شانس، در رده‌های بعدی قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

فابین رویز، هافبک خلاق تیم ملی اسپانیا، با عملکردی درخشان در مرحله گروهی یورو 2024، عنوان بهترین بازیکن این مرحله را از نگاه سایت هواسکورد به خود اختصاص داد.

خبرگزاری تسنیم

در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، چهار تیم بیشتر از 16 تیم دیگر لالیگا از اشتباهات داوری ضربه خوردند.