دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه فوتبال اروپا درباره دوم شدن تیم ملی دانمارک در گروه C با وجود مساوی بودن امتیازات، تفاضل گل و گل‌های خورده‌اش با تیم ملی اسلوونی توضیح داد.

وب‌گاه ورزش سه

فابیو کاپلو کیفیت پایین سری آ را مقصر اصلی در افت تیم ملی ایتالیا می داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از آنکه اوسمار ویه‌را دست رد به سینه پرسپولیسی ها زد و با این تیم خداحافظی کرد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

هلند دیشب به اتریش باخت ولی به عنوان تیم سوم به دور بعد یورو راه یافت. ژاوی سیمونز در مورد احتمال برخورد به اسپانیا حرف زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رستمی با اشاره به اینکه «یورو 2024» هنوز هیچ پدیده‌ای نداشته است، توضیح داد: از بازی‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم، می‌توان گفت تیم‌ها بسیار وضعیت خوبی دارند. تیم ملی سوئیس واقعا بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده و متأسفانه باید اعتراف کنیم که آلمان هم دارد خوب بازی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد با رافا مارکز تا سال 2025 داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا در بازی سوم خود در مرحله پرزیدنت کاپ به مصاف جمهوری چک می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفانشان را خواهند شناخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به موفقیت‌ها و لحظات تاریخی تیم‌های آسیایی در جام جهانی پس از هزاره جدید پرداخته است و به موفقیت تاریخی کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی 2002 اشاره کرده است. 2002 - تاریخ‌سازی...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق تیم ملی برزیل که سال هاست در اسپانیا اقامت دارد، بار دیگر به وینیسیوس انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برگه لو رفته از تاکتیک‌های لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدت زمان قرارداد «گاریدو» با پرسپولیس مشخص شد یک سایت آفریقایی مدت زمان قرارداد «خوان کارلوس گاریدو» در تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد. پس از کش و قوس‌های فراوان بعد از جدایی «اوسمار ویه را» از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی اسبق ویارئال اسپانیا به توافق رسیدند و این مربی هدایت سرخ‌ها را بر عهده گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه ورزش سه

مقامات فیفا برای توافق با رئال مادرید و برگزاری دیدار فینال جام جهانی 2030 در سانتیاگو برنابئو با مدیران این باشگاه تماس گرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

قرارداد خوان کارلوس با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.