سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

خاویر تباس برای رئال در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت کرد ولی گفت که آرزو می کند هرگز سوپرلیگ شکل نگیرد تا قهرمانی رئال در این رقابت ها را نبیند.

خبرگزاری تسنیم

نتیجه تلخی برای تنیس اسپانیا در گرنداسلم رولان‌گاروس 2024 ثبت شد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید آنها باید با حساسیت بسیار از لامینه یامال مراقبت کنند.

وب‌گاه ورزش سه

فردا شب ورزشگاه ومبلی میزبان بزرگترین بازی باشگاهی سال فوتبال اروپا بین رئال مادرید و دورتموند است و نفس‌ها از حالا در سینه حبس شده است.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در دیدار دوستانه با میلان موفق به گلزنی شد.

وب‌گاه ورزش سه

سردار آزمون که به نظر می‌رسد راهی سویا خواهد شد در بازی دوستانه امروز مقابل میلان شاد و سرحال در حال شوخی با مربی و همبازی‌هایش دیده شد.

خبرگزاری تسنیم

هر دو تیم بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ فوتسال اسپانیا از این مسابقات حذف شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و ششمین دوره جشنواره شانگهای فهرست فیلم های حاضر در بخش رقابتی این دوره که شامل 7 فیلم ایرانی نیز می‌شود، اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شکی نیست که تغییرات آب‌وهوایی به نقطه‌ای برگشت‌ناپذیر رسیده است. حتی می‌توان گفت آب‌وهوا دشمن موجودیت ما شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی رئال مادرید می‌گوید در سال 2021 خودش را به رئالی‌ها پیشنهاد داد تا برای بار دوم هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

کشور‌های ایرلند، نروژ و اسپانیا در تصمیمی از پیش اعلام شده، بالاخره فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناختند. رژیم صهیونیستی به این تصمیمات واکنش خشمگینانه‌ای نشان داده و سه کشور را به پاداش دادن به تروریسم متهم کرده و سفرای خود را از ایرلند، نروژ و اسپانیا خارج کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

مایورکا پالما و وینا البالی والدپیناس اسپانیا به همراه ستاره های ایرانی از دور رقابت لالیگا کنار رفتند و دوئل پایانی پلی آف را به حریفان خود واگذار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواپیمای «بوئینگ 767» حامل بازیکنان تیم کادیز اسپانیا پس از نقص فنی در یکی از موتورهای خود مجبور به فرود اضطرای در فرودگاه شهر سویل شد. خلبان پس از این حادثه اعلام کرد که هواپیما فرود اضطرای خواهد داشت. الکس فرناندز، کاپیتان کادیز در گفتگو با نشریه «مارکا» گفت که ما فقط گریه می‌کردیم، چون اعتقاد داشتیم که هواپیما سقوط می‌کند و همه ما کشته می‌شویم./ آخرین خبر

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ که دیروز به همراه همسرش لیورپول را ترک کرد امروز برای اولین بار درباره برنامه دوران استراحت خود در کنار اولا صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آندری لونین امروز با پرواز تیم رئال مادرید به لندن نرفت تا شایعات درباره ابتلای او به آنفولانزا تقویت شود.