سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اسلوونی طرح به رسمیت شناختن کشور فلسطین را تأیید کرده و آن را برای تصویب نهایی به پارلمان این کشور ارجاع داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد بهداد، بهتاش صناعی ها، مریم مقدم، مجید برزگر، شوقاکات واردانیان، میلنا زایوویچ و بوگدان مورشانو در اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی به داوری آثار خواهند پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرت گُلوب نخست وزیر اسلوونی امروز پنجشنبه اعلام کرد که دولت طرح به رسمیت شناختن کشور فلسطینی را به پارلمان ارائه کرده است که جلسه آن احتمالا هفته آینده تشکیل می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه السد قطر قرارداد رسمی خود را با رافا موخیکا، مهاجم اسپانیایی امضا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان، فرناندو بلستر اسپانیایی را برای جام جهانی فوتسال در نقش آنالیزور به جمع دستیاران خود اضافه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دو باشگاه اسپانیایی با حضور ستاره‌های ایرانی خود شب تعیین کننده‌ای را خارج از خانه برای راهیابی به نیمه نهایی لالیگا خواهند داشت.

وب‌گاه ورزش سه

سویا با خاویر گارسیا پیمینتا، مربی سابق آکادمی لاماسیا، به توافق رسیده و سردار آزمون قرار است در آینده با این مربی همکاری کند.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع خبری در کاتالونیا مدعی شد که رئیس یکی از باشگاه‌های شهر استانبول ترکیه، قصد دارد بازیکن ترک‌تبار بارسلونا را جذب کند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گفته رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران، خطر به‌فراموشی سپردن زعفران ایرانی در بازارهای جهانی سالیان متمادی است که وجود داشته و دارد. وی هشدار داد که اگر راه‌حل منطقی برای حل این مشکل نیابیم، احتمالاً در ابتدا بازارها و حتی تولید زعفران را از دست خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

846 شرکت داخلی و خارجی در سی و یکمین نمایشگاه ایران آگروفود حضور خواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سالار آقاپور به گهر زمین سیرجان پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، آماده است تا روزهای درخشانی را پس از دوران ژاوی برای این تیم رقم بزند و به نظر می‌رسد که توانایی بازگردان بارسا به دوران اوج را دارد.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با باشگاه گهر زمین سیرجان قرارداد بست.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقال احتمالی سردار آزمون به سویا باعث جدایی او از رفیق صمیمی‌اش در رم می‌شود.

وب‌گاه فرارو

انتقال احتمالی سردار آزمون به سویا باعث جدایی او از رفیق صمیمی‌اش در رم می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده‌بندی برترین لیگ‌های باشگاهی جهان را اعلام کرد که در آن لیگ ایران در جایگاه شصت‌و‌سوم است.