چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ‌سفید در بیانیه‌ای از واکنش «جو بایدن» در خصوص به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط اروپایی‌ها خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جایزه آقای گلی لیگ یک فرانسه امروز رسما به کیلیان امباپه اهدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ‌سفید در بیانیه‌ای از واکنش «جو بایدن» در خصوص به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط اروپایی‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ یک از کشور‌های گروه هفت، سرزمین‌های فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی‌شناسند. G7 شامل کانادا، فرانسه، آلمان ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده است. هیچ یک از کشور‌های گروه هفت، سرزمین‌های فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی‌شناسند. G7 شامل کانادا، فرانسه، آلمان ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده است. در رای گیری که در اوایل ماه جاری برگزار شد، 143 عضو...

وب‌گاه ورزش سه

تساوی 4-4 ویارئال مقابل رئال مادرید برای مارسلینو گران تمام شده و سرمربی ویارئال سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین از سوی سه کشور اروپایی، رژیم صهیونیستی اقدامات انتقام آمیزی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز کرده است. به دنبال به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین از سوی سه کشور اروپایی، رژیم صهیونیستی اقدامات انتقام آمیزی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد «یواو گالانت» وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک 2024 را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد: از تصمیم مثبتی که نروژ و اسپانیا و ایرلند برای به رسمیت شناختن کشور برادر فلسطین اتخاذ کرده‌اند، استقبال می‌کنیم. وزارت خارجه عربستان همچنین از سایر کشور‌ها نیز خواست که چنین تصمیمی را اتخاذ کنند. اخیرا کشور‌های نروژ و اسپانیا و ایرلند اعلام کردند کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند. در...

وب‌گاه عصر ایران

«یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل طی سخنانی در این باره اظهار داشت: تصمیم نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین نتیجه بحران فعلی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنبش حماس خواهان مقابله با یهودی‌سازی مسجد الاقصی و سیاست‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه ورزش سه

اردوی شاگردان غلامرضا محمدی که مهیای حضوری موفق در قهرمانی آسیا و جهان می‌شوند در کرج به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اقدام دولت اسپانیا مبنی بر به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین، مردم این کشور به خیابان‌ها آمدند و جشن گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سفرای اسپانیا، نروژ و ایرلند در سرزمین‌های اشغالی را احضار کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سفرای اسپانیا، نروژ و ایرلند در سرزمین‌های اشغالی را احضار کرد. وزارت خارجه اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اعتراض به تصمیم اسپانیا، ایرلند و نروژ در رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی، وزارت خارجه این رژیم سفرای این کشورها را احضار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

کمتر از 2 روز پس از هشدار صدور حکم بازداشت دیوان بین المللی کیفری برای نتانیاهو، حالا 3 کشور اروپایی رسما اعلام کردند که کشور فلسطین را به رسمیت می شناسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب گفت تعداد کسانی که در غزه از گرسنگی از دنیا رفته‌اند، از کسانی که در آمریکا از گرسنگی مرده‌اند، کمتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جاسم محمد البدیوی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس از تصمیم جدید چند کشور اروپایی در به رسمیت شناختن کشور فلسطین استقبال کرد. وی افزود: ما از به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی اسپانیا، ایرلند و نروژ استقبال می‌کنیم. البدیوی تاکید کرد: این اقدام به مثابه گام محوری به سمت تحقق راهکار دودولتی محسوب می‌شود. اقدام سه کشور اروپایی...