سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به طور رسمی هدایت چکش‌ها را برعهده گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید وستهم معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشریه آ. اس اسپانیا از زمان اخراج ژاوی از هدایت بارسلونا پرده برداشت.

وب‌گاه ورزش سه

در مکالمه واتساپی بین الکساندر چفرین و لوئیس روبیالس فاش شده که رئیس یوفا از چه کلماتی برای توصیف فلورنتینو پرز استفاده کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه چند کشور اروپایی اعلام کردند قصد به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین را دارند، «حسام بدران» از رهبران جنبش حماس در سخنرانی اعلام کرد که ما از این تصمیم استقبال می‌کنیم و آن را گامی در مسیر درست می‌دانیم. این رهبر حماس در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط کشور‌های اروپایی اقدامی است که بعد از عملیات طوفان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلمبیا از تصمیم خود برای گشایش سفارت در شهر رام‌الله واقع در کرانه باختری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلمبیا از تصمیم خود برای گشایش سفارت در شهر رام‌الله واقع در کرانه باختری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه نروژ چهارشنبه تاکید کرد: مردم فلسطین حق دارند کشور خودشان را داشته باشند. ما سال‌ها است که چنین دیدگاهی داریم.

وب‌گاه ورزش سه

فوتسالیست‌های ایرانی پالما و والدپنیاس نتوانستند در رقابت با ملی‌پوش پرتغالی به جایزه بهترین بازیکن جهان برسند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت "لعابیران" نمونه‌ای از یک معجزه در دنیای صنعت ایران است. این شرکت که در آستانه ورشکستگی بود، با تکیه بر نوآوری، دانش‌بنیانی و تولید داخلی، دوباره جان گرفت و به قله‌ای از موفقیت و سوددهی دست یافت.

وب‌گاه الف

واشنگتن می‌گوید دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از راه‌حل 2 دولتی در قبال مناقشه فلسطین - اسرائیل حمایت می‌کند اما این مسیر باید از مسیر مذاکرات صورت بگیرد نه اقدام یک‌جانبه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقدام روز چهارشنبه کشورهای ایرلند، نروژ و اسپانیا در به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین با واکنش واشنگتن مواجه شد و «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت دولت آمریکا مخالف «به‌رسمیت شناختن یکجانبه» در این رابطه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن می‌گوید دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از راه‌حل 2 دولتی در قبال مناقشه فلسطین - اسرائیل حمایت می‌کند اما این مسیر باید از مسیر مذاکرات صورت بگیرد نه اقدام یک‌جانبه.

وب‌گاه ورزش سه

کمتر از یک ماه دیگر قرار است 24 تکنسین تاکتیکی با یکدیگر به مدت 30 روز رقابت کنند تا قهرمان اروپا مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای نقل و انتقالات دچار تغییرات زیادی شده و بسیاری از بازیکنان بعد از پایانن قراردادشان در مورد آینده تصمیم گیری می کنند.