جمعه 31 فروردین 1403

اطلاعات سپاه

اطلاعات سپاه

وب‌گاه الف

اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار...

وب‌گاه فرارو

مرد جوانی که با جعل عنوان نیروی ویژه حفاظت اطلاعات سپاه و نماینده ویژه قاضی صلواتی در تهران از یک شهروند مشهدی صد‌ها میلیون تومان اخاذی کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس مشهد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوزدهم فروردین، فردی با مراجعه به کلانتری شفای مشهد، از اخاذی های چند صد میلیون تومانی پرده برداشت که از مدتی قبل در مخمصه آن افتاده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بخشدار دیشموک گفت: قاتل مرد دیشموکی که هفته گذشته و در یک درگیری یک نفر را کشت و سه نفر دیگر را نیز زخمی کرده بود با تلاش پلیس و اطلاعات سپاه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق گزارش سازمان اطلاعات سپاه شهرستان قدس، در هفته جاری یک شبکه گسترده احتکار گوشت منجمد تنظیم بازاری شناسایی و منهدم شد. طبق این گزارش و بررسی‌های به عمل آمده یک سردخانه غیر مجاز که در یکی از باغات شهرستان قدس به صورت مخفیانه در حال فعالیت بود شناسایی شد که در مرحله اول بیش از 22 تن مرغ و گوشت دولتی که از راه‌های غیر قانونی تهیه و می‌بایست در...

وب‌گاه خبر آنلاین

38 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و 19 ماه پس از شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، توطئه و کودتایی کشف و خنثی شد که هدفش ترور بنیانگذار جمهوری اسلامی و اعضای شورای عالی دفاع و براندازی نظام جمهوری اسلامی و حاکم کردن مجدد عوامل رژیم گذشته در کشورمان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. بر اساس توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «آرش اشتری» کارشناس دفترداری مجتمع بندری امام به عنوان...

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بابت اتفاق بندر امام از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: شخصی به نام آرش اشتری شیادانه 108 میلیارد تومان را اختلاس کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 108 میلیارد تومان توسط یکی از کارمندان تابعه بندر امام خمینی اختلاس شده بود که در حال پیگیری برای بازگرداندن این مبلغ هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بابت اتفاق بندر امام از مردم عذرخواهی می کنم، گفت: شخصی به نام آرش اشتری شیادانه 108 میلیارد تومان را اختلاس کرده است.