جمعه 20 مهر 1403

اطلاعیه قطعی آب

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه قطعی آب

شرکت آب و فاضلاب در خصوص قطعی آب در چند شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

قطعی آب در اطلاعیه‌ای اعلام شد. شرکت آب و فاضلاب درباره قطعی آب اطلاعیه‌ای صادر کرد. در برخی مناطق، با افت فشار آب و در برخی مناطق دیگر با قطعی آب مواجه هستیم. شرکت آب و فاضلاب، در اطلاعیه‌ای از قطعی آب در شهر مشد خبر داد. از شهروندان درخواست شده است که برای جلوگیری از قطعی آب، با صرفه‌جویی در مصرف آب و اجتناب از هرگونه مصارف غیرضروری، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امروز «شنبه 3 تیرماه 1402» آب برخی نقاط مشهد به دلیل اصلاح شبکه، از ساعت 8 صبح تا 18 قطع شده یا با افت فشار مواجه می‌شود.

محمود محتشمی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد درباره قطع آب در برخی نقاط مشهد اظهار کرد: امروز شنبه 3 تیرماه آب در برخی مناطق مشهد از ساعت 8 صبح تا 18 به علت اصلاح شبکه قطع یا با افت فشار مواجه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در برخی مناطق، با افت فشار آب و در برخی مناطق دیگر با قطعی آب مواجه هستیم. مناطق محدوده بی آبی و کم آبی مشهد امروز شامل حدفاصل پیروزی 16 تا 52، بلوار هفت تیر و هنرستان، حدفاصل هاشمیه 1 تا 55 و 20 تا 40، کوثر جنوبی و شمالی و مناطقی از بلوار سرافرازان شامل سرافرازان 1 تا 7.4 است. همچنین محدوده بی آبی در مشهد، میدان شهید کاوه تا میدان شهید مهدوی، میدان شهید جوان تا میدان دلاوران و بخشی از بلوار فکوری شامل فکوری 82 تا 96، بخشی از بلوار خاقانی از خاقانی 17 تا 43 و خاقانی 22 تا 30 است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تعداد اشتراک در این محدوده‌ها 32 هزار اشتراک است و برای این محدوده‌ها اطلاع رسانی صورت گرفته است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی آب 2