دوشنبه 16 مهر 1403

اطلاع رسانی شفاف و ارتقای خدمت‌رسانی، تکلیف مدیران در شرایط کنونی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اطلاع رسانی شفاف و ارتقای خدمت‌رسانی، تکلیف مدیران در شرایط کنونی است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف و ارتقای سطح خدمت رسانی، تکلیف مهم مدیران برای امید آفرینی و ارتقای رضایت مندی در شرایط کنونی است.

خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در شورای اطلاع رسانی استان با قدردانی از فعالیت رسانه های استان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیرامون مقابله با کرونا، اظهار داشت: امروز لازم است برای همزیستی با کرونا آموزش های لازم به جامعه ارائه شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکال های بهداشتی، به عنوان 2 موضوع محوری باید در فعالیت های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و ماهنشان در استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مرادی نافچی به ضرورت اطلاع رسانی دقیق و شفاف تاکید کرد و گفت: اولویت همه در این شرایط باید حساس سازی جامعه نسبت به شیوع ویروس کرونا باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس یافته های جدید، هم سن ابتلا به کرونا و هم سن مرگ در اثر این بیماری کاهش یافته است، اظهار داشت: از همه شهروندان درخواست داریم تا نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری اهتمام جدی داشته باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود پررنگ شدن نقش اجتماعی دستگاههای اجرایی، امیدآفرینی و ارتقای سطح رضایت مندی اجتماعی را سه اولویت این شورا برشمرد و گفت: تکلیف همه مدیران امید آفرینی و ارتقای رضایت مندی شهروندان است و این مهم با پاسخگویی و ارتباط با اصحاب رسانه و مردم میسر می شود.

مرادی نافچی به لزوم راه اندازی تلفن گویا در همه ادارات برای ارتباط مستمر با شهروندان اشاره کرد و افزود: امروز تعلل در خدمت رسانی پذیرفته نیست و لازم است مدیران برای ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم، ضمن آسیب شناسی ارائه خدمات، درصدد رفع کاستی ها تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل هزار و 500 هسته مشارکت مردمی برای پیشگیری از کرونا در استان خبر داد و گفت: لازم است همه شهروندان در هر محله اقدام به تشکیل چنین هسته های کنند تا به یاری خدا این ویروس را مهار کنیم.

مرادی نافچی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم احصا و حل مسائل و مشکلات اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: نباید پی گیری مشکلات این قشر به مناسبت های همچون روز خبرنگار محدود شود.

*س_برچسب‌ها_س*