سه‌شنبه 17 مهر 1403

اعتراف اسرائیل درباره سردار قاآنی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اعتراف اسرائیل درباره سردار قاآنی

«ارتش اسرائیل می‌گوید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار نداده و معتقد است که او زنده است.» «ارتش اسرائیل می‌گوید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار نداده و معتقد است که او زنده است.» این خبر را رئیس سرویس خارجی وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» امروز دوشنبه بعد از چند روز شایعه‌سازی صهیونیست‌ها درباره احتمال شهادت یا زخمی شدن «اسماعیل قاآنی»،...

«ارتش اسرائیل می‌گوید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار نداده و معتقد است که او زنده است.»

این خبر را رئیس سرویس خارجی وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» امروز دوشنبه بعد از چند روز شایعه‌سازی صهیونیست‌ها درباره احتمال شهادت یا زخمی شدن «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس در حملات اخیر اسرائیل در بیروت اعلام کرده است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شده بود مقام‌های اسرائیلی در حال بررسی احتمال مجروح شدن سرلشکر قاآنی در حملات بیروت هستند.

بعد از آن خبرگزاری رویترز به نقل از «دو مقام ارشد ایرانی» ادعا کرده بود که از روز جمعه تماس‌ها با سردار قاآنی قطع شده و کسی قادر به برقراری ارتباط با او نبوده است.

این شایعات اما امروز دوشنبه بعد از مصاحبه «ایرج مسجدی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فروکش کرد که گفت سردار قاآنی در «صحت و سلامت و مشغول فعالیت است». / فارس

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید