یک‌شنبه 15 مهر 1403

اعتراف سنگین نتانیاهو / هدف بزرگ‌ترین حمله در طول تاریخ قرار گرفتیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعتراف سنگین نتانیاهو / هدف بزرگ‌ترین حمله در طول تاریخ قرار گرفتیم

نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی اذعان کرد اسرائیل مورد تهاجم بزرگترین حمله در طول تاریخ قرار گرفته است و مدعی شد این حمله را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر شنبه شب در سخنانی با اشاره به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی اسرائیل اعتراف کرد اسرائیل مورد تهاجم بزرگترین حمله در طول تاریخ قرار گرفته است.

وی بدون اشاره به جنایات کابینه‌اش در فلسطین و لبنان و نسل کشی و کشتار هزاران نفر ادعا کرد: پس از حملات ایران، اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

بنیامین نتانیاهو اظهار داشت: با استفاده از عملیات‌ها و حملاتی، مانع وقوع کشتاری بدتر از هفتم اکتبر شدیم.

خبر مرتبط دو پایگاه تل نوف و نواتیم در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفتند

سخنگوی ارتش اسرائیل سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اصابت موشک ایرانی به دو پایگاه تل نوف و نواتیم را تایید کرد.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران گفت: ما هدف بزرگ‌ترین حمله در تاریخ قرار گرفتیم و هیچ کشوری نمی‌تواند این را بپذیرد برای همین پاسخ خواهیم داد.

وی در ادامه ایران را حامی اصلی هرگونه حملات علیه اسرائیل دانست و تصریح کرد: ایران دو بار با شلیک صدها موشک بالستیک، اسرائیل را هدف قرار داد و ما آنرا بر نمی تابیم.

وی در ادامه به امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به دلیل اعلام توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی، تاخت و خطاب به او گفت: ننگ بر تو باد. ما با حمایت فرانسه و یا بدون حمایت این کشور، پیروز خواهیم شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اعتراف سنگین نتانیاهو / هدف بزرگ‌ترین حمله در طول تاریخ قرار گرفتیم 2