دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به فرانسه در صورت تایید کادر فنی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به فرانسه در صورت تایید کادر فنی

رییس انجمن جودو ناشنوایان گفت: در صورتی بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه اعزام خواهند شد که شرایط اعزام را از نظر کادر فنی داشته باشند.

محمدرضا لویی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جودی ناشنوایان قهرمانی جهان آبان ماه امسال در فرانسه برگزار می شود که تصمیم داریم برای اولین بار در بخش بانوان نیز در این مسابقات شرکت کنیم. البته تیم بانوان چون نوپاست و تجربه حضور در تورنمنت های برون مرزی را ندارد، در صورتی به فرانسه اعزام خواهد شد که شرایط حضور در مسابقات را داشته باشند.

وی گفت: به دلیل شرایط کرونا چون امکان برگزاری اردو برای جودوکاران ناشنوا وجود نداشت، کار سختی را برای انتخاب بانوان و آماده سازی آنها جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه داریم، بنابراین اگر پس از برگزاری چند مرحله اردو احساس کنیم بانوان از نظر فنی و تکنیکی عملکرد خوبی ندارند، به فرانسه اعزام نخواهند شد.

لویی مقدم همچنین در ارزیابی از وضعیت مردان جودوکار ناشنوا برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه گفت: مردان جودوکار ناشنوا 10 سال است که تجربه حضور در میادین مختلف بین المللی را دارند و از تیم خوبی در بخش انفرادی و کاتا برخورداریم.

وی با اشاره به اعزام 10 جودوکار مرد در 7 وزن به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه، گفت: برای آماده سازی تیم جودو مردان جهت شرکت در قهرمانی جهان فرانسه 8 مرحله اردو پیش بینی شده که تاکنون 3 مرحله اردو برگزار شده است که در پایان اردوی هشتم 10 جودوکار (8 نفر در بخش انفرادی و تیمی و 2 ورزشکار در بخش کاتا) انتخاب خواهند شد.

لویی مقدم در پایان با بیان این که نفرات برتر قهرمانی جهان فرانسه برای المپیک برزیل انتخاب خواهند شد، افزود: جودوکاران اعزامی به قهرمانی جهان فرانسه در صورت کسب بهترین نتیجه برای المپیک برزیل نیز انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام