یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اعضای هیئت مدیره انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اعضای هیئت مدیره انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، اولین جلسه مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی در اواسط دی ماه 1402 با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، ریاست سازمان نظام رواشناسی و مشاوره کشور، نماینده وزارت علوم، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های روانشناسی و مشاوره از دانشگاه های سراسر کشور در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست اساتیدی از جمله هادی بهرامی احسان، محسن اصغری نکاح، سیدمحمدرضا رضازاده، ملازاده، یاسر مدنی، عباس رحیمی نژاد، ریاضت، مجتبی ساتکین، احمدرضا اخوت، نوفرستی فاطمه فیاض، طاهری، جوادزاده، سیداسماءحسینی، مهرنسا شهابی و منصوره ابوالحسنی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، هادی بهرامی احسان عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه، به بیان ضرورت تشکیل انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی و چگونگی شکل گیری این انجمن پرداخت.

در ادامه فاطمه فیاض عضو هیئت علمی گروه روانشناسی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا شرح گزارشی از فعالیت های انجام شده این انجمن از جمله اخذ مجوز رسمی از انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثبت در روزنامه های کثیرالانتشار و شرح وظایف هریک از اعضای انجمن از جمله اعضای هیئت مدیره، هیئت بازرسان، اعضای پیوسته و وابسته داشتند، ارائه کرد.

در ادامه این نشست حق عضویت هریک از اعضای انجمن با حضور همه اعضای حاضر درجلسه به رای گذاشته شد و در انتها نیز افرادی که قصد کاندیداتوری در هیئت مدیره و هیئت بازرسی انجمن داشتند اعلام آمادگی نموده و رای گیری با حضور اعضا و نظارت نماینده ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد.

در پایان انتخابات، هادی بهرامی احسان (رئیس انجمن)، فاطمه فیاض (نائب رئیس)، محسن اصغری نکاح ایمان زاغیان، منصوره ابوالحسنی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین فاطمه جواد زاده شهشهانی و حامد مصلحی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره برگزیده شدند. محمدرضا اخوت و مصطفی محمدی نیز به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسان و فاطمه سادات زاهدی و فاطمه حدادی هم اعضای علی البدل هیئت بازرسان شدند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هادی بهرامی احسان. حامد مصلحی فاطمه فیاض عباس رحیمی نژاد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است