جمعه 28 اردیبهشت 1403

اعلام آمادگی کاپیتان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اعلام آمادگی کاپیتان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت...

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت کرده تا آمادگی خود را برای حضور در ترکیب سرخپوشان مقابل سپاهان اصفهان اعلام کند.

کاپیتان پرسپولیس در حالی به کادر فنی اعلام کرده است مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی را ندارد که همچنان احساس درد در ناحیه همسترینگ پا دارد اما شرایط بازی پیدا کرده است تا در صورت نیاز کادر فنی در میدان حاضر شود.

عالیشاه در تمرین گروهی نیز حاضر شد تا در ترکیب اصلی نیز مورد استفاده قرار بگیرد اما باز هم قرار است اوسمار ویه را در جلسه امشب خود با کادر فنی درباره زمان استفاده از کاپیتان سرخپوشان در بازی با سپاهان تصمیم گیری کند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت 19:30 فردا چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

منبع: مهر

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اعلام آمادگی کاپیتان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان 2