پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی

پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی باید برای پیگیری مراحل بعدی درخواست پروانه فعالیت، از تاریخ 1403/07/22لغایت 1403/07/27به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به نشانی pcoiran.ir مراجعه کنند.

نتایج اولیه آزمون کتبی صلاحیت حرفه‌ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اعلام شد.

متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران (نوبت اول) که در تاریخ 1403/05/26برگزار شد، اکنون می‌توانند نتیجه آزمون را در قالب کارنامه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی باید برای پیگیری مراحل بعدی درخواست پروانه فعالیت، از تاریخ 1403/07/22لغایت 1403/07/27به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به نشانی pcoiran.ir مراجعه کنند.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به استناد قانون تشکیل سازمان که در تاریخ 1382/1/27 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 1382/2/9 به تأیید شورای محترم نگهبان رسید و بر اساس فصل دوم این قانون (ماده سوم - بند نخست) که تعیین حدود صلاحیت های تخصصی و صدور شماره نظام و پروانه کار اعضای سازمان را مورد تأکید قرار داده است، اقدام به برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح کشور می کند.

آزمون صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در روز جمعه به تاریخ 1403/5/26 با توجه به آمار به صورت متمرکز در تهران و یا برخی مراکز استان‌ها، از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار شد. کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که دارای صلاحیت های لازم بودند، پس از احراز حد نصاب آزمون کتبی و در صورت داشتن سایر شرایط مندرج در درگاه ملی مجوزها به دریافت پروانه صلاحیت حرفه ای و تخصصی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران نائل خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.