جمعه 14 اردیبهشت 1403

اعلام همبستگی اصناف و بازاریان تهران با آرمان‌های انقلاب اسلامی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اعلام همبستگی اصناف و بازاریان تهران با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، دوشنبه، 9 آبان‌ماه، اصناف و بازاریان تهران، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) را با مشارکت هیأت امنای بازار تهران، شهرداری منطقه 12، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف در مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) برگزار کردند. امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با حضور در این مراسم، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما ضمن محکوم‌کردن...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، دوشنبه، 9 آبان‌ماه، اصناف و بازاریان تهران، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) را با مشارکت هیأت امنای بازار تهران، شهرداری منطقه 12، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف در مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) برگزار کردند.

امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با حضور در این مراسم، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما ضمن محکوم‌کردن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای مظلوم این حادثه گفت: مراسم پرشور امروز، نماد اتحاد و همبستگی مردم بصیر و وطن‌دوست است که با حضور در صحنه، تنفر و بیزاری خود را از از تروریست، اغتشاش و ناامنی به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: این مراسم، همبستگی اصناف و بازاریان بابصیرت تهرانی را با آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشت و نشان داد مردم ما هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان قسم‌خورده و تکفیری، آسیبی به ایران اسلامی بزنند.

به گفته غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، مراسم امروز مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) به پاسداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی و در آستانه شصتمین سالگرد شهادت شهید طیب حاج رضایی (حر انقلاب) و حاج اسماعیل رضایی در مسجد امام خمینی بازار تهران برگزار شد و قرار است مراسم دیگری، روز چهارشنبه به مناسبت هفتمین روز شهدای شاهچراغ، در مساجد بازار سراسر کشور برپا شود.

گفتنی است روز گذشته نیز پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم گرامی‌داشت شهدای گران‌قدر شاه‌چراغ شهر شیراز با حضور جمعی از کارکنان شهرداری منطقه 12 در نمازخانه شهرداری این منطقه برگزار شد. این مراسم که با مشارکت شهرداری منطقه 12 و حوزه مقاومت بسیج شهید عابدینی برپا گردید، کارکنان شهرداری منطقه 12 ضمن سوگواری برای شهدای مظلوم این واقعه، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواهان برخورد قاطع با عوامل آن شدند.