پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور / ترافیک پرحجم در 4 محور

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور / ترافیک پرحجم در 4 محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده ای کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در 4 محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، اسپکه - بمپور، یزد - دربید، حاجی آباد - آهنگران، رباط پشت بادام - بیاضه و گلشن - سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088