یک‌شنبه 22 مهر 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های اردبیل

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های اردبیل

اردبیل - ایرنا - رییس پلیس راه استان اردبیل از اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در جاده اردبیل - آستارا خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد صفوی روز جمعه اظهارداشت: این محدودیت‌ها با توجه به پیش‌بینی افزایش سفر و ظرفیت تردد در تعطیلات عید فطر در یکی از محورهای پر تردد استان اردبیل اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس اعمال خواهد شد، افزود: حدفاصل ساعات هشت صبح تا 24 شب روزهای سوم، چهارم، پنجم و نهم خرداد و همزمان با تعطیلات عید فطر در این مسیر تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

رییس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه در این ایام آرامش سفر و افزایش ایمنی عبور و مرور را با جدیت پیگیری می‌کنند، گفت: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان باید به قوانین و مقررات پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

سرهنگ صفوی تشریح‌کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی نشده در محورهای مواصلاتی استان اردبیل، مراتب قبل از اعمال محدودیت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*