پنج‌شنبه 5 مهر 1403

افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور

همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صفر پور فرماندار ویژه شهرستان فسا چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

بیمارستان آموزشی - درمانی 184 تختخوابی امام حسین (ع) فسا از طریق ویدیو کنفرانس ، توسط آیت الله رییسی و با حضور وزیر بهداشت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان با زیر بنای 15200 متر مربع، ساختمان اصلی و 700 متر ساختمان جنبی در 4 طبقه و با 6 اتاق عمل و سایر بخش های درمانی، با اعتباری بالغ بر 10000 میلیارد ریال و اشتغال زایی 150 نفر به عنوان یکی از مجهزترین و کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است. همچنین فاز نخست ساختمان دیالیز مرکزی شهرستان با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با 20 تخت و اعتبار 210 میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت کده طب ایرانی با اعتبار 280میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار 700میلیارد ریال و 2 پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار 50 میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش درمان و بهداشتی در این شهرستان بود که توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح گردید.

منبع: فارس
افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور 2