پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

افراد مفقود شده در ارتفاعات دیزاب نجات پیدا کردند + جزئیات

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
افراد مفقود شده در ارتفاعات دیزاب نجات پیدا کردند + جزئیات

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از پیدا شدن مفقودی‌های منطقه دیزاب شهرستان طارم خبر داد.

داود مهرگان اظهار داشت: ساعت 19:54 دقیقه شامگاه چهارشنبه مفقود شدن 2 نفر موتور سوار مرد 40 و 35 ساله و مصدوم شدن آنها در منطقه ییلاقی دیزاب طارم به ندای امداد گزارش داده شد.

خبر مرتبط مفقود شدن یک جوان 22 ساله در کوه‌های رفسنجان

با اعلام مفقود شدن یک جوان 22 ساله در ارتفاعات کوه‌های شهرستان رفسنجان، چهار تیم امداد و نجات برای انجام عملیات جستجو و نجات اعزام شدند.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پنج نفره کوهستان همراه با خودروی کمک‌دار و تجهیزات کوهستان برای جست‌وجو و نجات اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از ساعت‌ها تلاش برای جست‌وجو در برف و کولاک و مه شدید در ارتفاعات منطقه ییلاقی توسط تیم عملیاتی بیان شده، افراد مفقودی در بامداد روز جاری پیدا شدند.

خبر مرتبط کشف پیکر 3 کوهنورد مفقود شده در اشنویه + جزئیات

رئیس سازمان امداد و نجات از پیدا شدن پیکر بی جان 3 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات اشنویه بعد از 6 روز عملیات خبر داد.

مهرگان تاکید کرد: تیم عملیاتی این افراد را به کلبه‌ای در داخل منطقه ییلاقی دیزاب منتقل و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اقدام به شب‌مانی کردند.

وی ادامه داد: با روشن شدن هوا تیم عملیاتی کوهستان همراه با 2 فرد نجات یافته حرکت کرده و ساعت 15:14 کار عملیات پایان یافت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مهرگان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

افراد مفقود شده در ارتفاعات دیزاب نجات پیدا کردند + جزئیات 2
افراد مفقود شده در ارتفاعات دیزاب نجات پیدا کردند + جزئیات 3