سه‌شنبه 10 مهر 1403

افزایشی قیمتی در محصولات لبنیاتی امسال در استان زنجان نداشتیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
افزایشی قیمتی در محصولات لبنیاتی امسال در استان زنجان نداشتیم

رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان با بیان اینکه آخرین تغییرات قیمت لبنیات مربوط به اسفند ماه سال 1400 بوده است گفت: در سال جاری تغییرات قیمتی در محصولات لبنی انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته قیمت برخی از محصولات تولیدی لبنیاتی در حدود 5 تا 12 درصد افزایش داشت و در سال جاری تغییراتی در قیمت انواع محصولات لبنیاتی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه از شرکت‌های توزیع کننده محصولات لبنی نیز پیگیری شده و افزایش قیمت لبنیات تا 20 درصد در استان را تایید نکرده‌اند، گفت: ما به عنوان ارگان نظارتی نیستم و تنها استعلام قیمت ها را از بازار داریم و تا روز گذشته لبنیات هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته اند.

رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان گفت: این احتمال وجود دارد که پیمانکاران توزیع محصولات لبنیاتی در استان هزینه‌های توزیع را تغییر داده باشند و این امر تاثیر خود را در افزایش قیمت محصولات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اوایل اسفند سال گذشته آخرین قیمت گذاری برروی لبنیات انجام شد، تصریح کرد: البته تمام محصولات افزایش قیمت نداشت بلکه به صورت رندمی برخی از محصولات همچون دوغ و کره افزایش قیمت یافت.

علی‌محمدی تصریح کرد: وظیفه نظارت بر بازار محصولات لبنی بر عهده اصناف و سازمان جهاد کشاورزی است که در صورت وجود تخلف باید پرونده تشکیل شده به تعزیرات ارسال شود و مطابق با قانون با متخلف برخورد شود.

انتهای پیام /