پنج‌شنبه 19 مهر 1403

افزایش ترخیص کالا از بندر امام با اهدای مشوق به کامیون‌داران

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
افزایش ترخیص کالا از بندر امام با اهدای مشوق به کامیون‌داران

صادق خلیلیان گفت: در صورتی که کامیون‌داران در ترخیص کالا از این بندر همکاری کنند از مشوق‌هایی از جمله تامین لاستیک و روغن خودرو برخوردار خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز دوشنبه 2 خردادماه در حاشیه بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از بندر امام خمینی در خصوص خواب کالاها در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: خوشبختانه امسال در دوماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ترخیص کالا به خوبی انجام شده است.

وی افزود: مشوق‌هایی از جمله تامین لاستیک و روغن خودرو برای کامیون داران در نظر گرفته شده تا حمل کالا از بندر امام با سرعت بیشتری انجام شود. استاندار خوزستان گفت: در صورتی که کامیون داران در ترخیص کالا از این بندر همکاری کنند از این مشوق ها برخوردار خواهند شد. خلیلیان ادامه داد: در 2 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ترخیص کالا از بندر امام خمینی به خوبی انجام شده است. وی بیان کرد: در زمان آغاز کار دولت جدید چهار میلیون تن کالا در بندر امام دپو شده بود که در حال حاضر این ذخایر به 2 میلیون و 300 هزار تن رسیده که نشان می دهد تخلیه کالا از این بندر با سرعت در حال انجام است. گفتنی است، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه 2 خرداد) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد. حضور در بندرامام خمینی (ره)، جلسه ستاد تنظیم بازار، بازدید از نیشکر فارابی و جلسه با مدیران شرکت‌های فولادی استان از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه محسن رضایی به خوزستان است. انتهای پیام /