پنج‌شنبه 12 مهر 1403

افزایش شمار شهدای لبنان به مرز 2000 نفر

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
افزایش شمار شهدای لبنان به مرز 2000 نفر

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت لبنان امروز پنجشنبه، با تأیید شهادت و مجروحیت بیش از 130 لبنانی طی 24 ساعت اخیر، جدیدترین آمار مربوط به شمار قربانیان تجاوز اسرائیل به لبنان را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت بهداشت لبنان بامداد پنجشنبه اعلام کرد که طی تجاوزات 24 ساعت اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان، 46 نفر شهید و 85 نفر مجروح شده‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر، 20 حمله به مناطقی در ضاحیه جنوبی بیروت انجام دادند و محله‌هایی مانند حدث، شیاح، سنت ترز، تقاطع الکفاءات، حاره حریک و برج البراجنه را هدف قرار دادند.

خبر مرتبط درگیری مقاومت لبنان و نظامیان اسرائیل در مرزهای جنوبی این کشور

اقتصادنیوز: رسانه‌های خبری از درگیری بین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان و نظامیان اسرائیلی در مرزهای جنوبی این کشور خبر دادند.

وزارت بهداشت لبنان چهارشنبه‌شب، آمار شهدا و مجروحان لبنانی طی 24 ساعت را 55 شهید و 156 مجروح اعلام کرده بود. به‌این‌ترتیب شمار قربانیان تجاوزات اخیر رژیم اسرائیل به لبنان و بمباران‌های مستمر آن طی بیش از 10 روز، به هزار و 974 شهید و شمار مجروحان به 9 هزار و 375 نفر افزایش یافته است.

واحد مدیریت خطرات بلایای دولت لبنان نیز به نوبه خود اعلام کرد که دشمن در دو روز گذشته حدود 134 حمله به لبنان انجام داده است و عمده حملات بر روی جنوب و ضاحیه جنوبی بیروت متمرکز است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
افزایش شمار شهدای لبنان به مرز 2000 نفر 2