سه‌شنبه 17 مهر 1403

افزایش 71 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
افزایش 71 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه دومین دغدغه مردم معتادین متجاهر به خرده فروشان مواد مخدر است، از ابتدای سال تاکنون در حوزه استحفاظی، 123 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برگزار کردیم که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 71 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر بودیم و این افراد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند. وی با بیان اینکه...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه دومین دغدغه مردم معتادین متجاهر به خرده فروشان مواد مخدر است، از ابتدای سال تاکنون در حوزه استحفاظی، 123 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برگزار کردیم که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 71 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر بودیم و این افراد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند. وی با بیان اینکه با حمایت شورای هماهنگی و استانداری اقداماتی مثبتی در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر صورت گرفت، گفت: در گذشته ظرفیت پذیرش 400 نفر معتاد را در حوزه شهرستان‌های غرب استان تهران داشتیم که اکنون این ظرفیت تا 4200 نفر افزایش پیدا کرده است.

یک میلیون و 265 هزار تماس با 110 در 6 ماه در غرب تهران!

عزیزی تصریح کرد: در طول 6 ماه گذشته بالغ بر یک میلیون و 265 هزار تماس در غرب تهران صورت گرفته که از این تعداد تماس، 495 هزار تماس آنها تبدیل به عملیات شده است که نسبت به سال گذشته حجم عملیات 5 درصد و حجم تماس‌ها نیز حدود 6.5 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: علی‌رغم تمام محدودیت‌ها پلیس توانسته به صورت تمام و کمال به وظیفه قانونی خود عمل کند.

تخفیف ویژه پلیس برای جریمه‌های رانندگی

دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز اظهار کرد: طی هفته ناجا، خودرو‌های توقیفی که بدون دستور مقام قضایی توقیف شده، رفع توقیف می‌شود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به مراکز نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در طول هفته فراجا به صورت ویژه روزانه کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی و واحد اجراییات و راهبر استان تشکیل می‌شود که شهروندانی می‌توانند برای جریمه‌های رانندگی به دفاتر راهور مراجعه کنند.