یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسپولیس و سپاهان در حالی بازی‌های هفته بیست و نهم را با پیروزی پشت سر گذاشتند که سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

احسان علیخانی با روایت خاطره ای، روزهایی را در کنار زنده یاد حمیدرضا صدر مرور می کند که برایش باور عجیبی از مرگ را تداعی کرده بود و می گوید: باور عمیق آدم ها چیز عجیبی است، حتی در مورد مرگشان!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در 94+1 دیدار به مصاف هم رفته‌اند، این هفته جدال 96 خود را در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد. استقلال 27 و پرسپولیس 25 برد به ثبت رسانده و 43 بازی به تساوی انجامیده است. تاریخچه دربی‌های سرخابی از ابتدا تاکنون به این شرح است: دیدار نخست، جمعه 16فروردین 1347، استادیوم شیرودی استقلال صفر - پرسپولیس صفر استقلال: حسین قاضی...

خبرگزاری دانا

سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شهرآورد جام حذفی یک جام نهفته است و برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان جام حذفی خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهالی فوتبال در کلاب هاوس درباره تصمیم فدراسیون برای ابقای دراگان اسکوچیچ بحث و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل‌محمدی به دنبال رسیدن به یکی از رکورد‌های ویژه برانکو در پرسپولیس است

وب‌گاه خبر آنلاین

در این روزها بعضی از آگهی‌های فروش، ورزشی شده و کار به جایی رسیده که مدال قهرمانی باشگاه پرسپولیس نیز به حراج گذاشته شده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

مدال‌ها و نشان‌هایی که نشان اعتبار یک ورزشکار و قهرمان است در فضای مجازی به قیمت‌هایی پایین‌تر از حد تصور به فروش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جادوگر همیشه رک و پوست کنده حرف‌هایش را می‌زد.

خبرگزاری ایسنا

به هر حال حضور روی نیمکت تیم ملی آرزوی حرفه‌ای همه مربیان است و به خودی خود اشکالی هم ندارد. با این حال کسانی که امروز «احتمالا» طرف مذاکره فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرند باید بدانند ریسک حضورشان در تیم ملی به جای یک مربی موفق بسیار بالاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: بوژیدار رادوشوویچ در کنار پرسپولیس بزرگ شد و باید شرایط خانواده‌اش را درک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از آخرین باری که تیم ملی ایران در یک بازی رسمی موفق شد عراق را شکست دهد، 10 سال و 5 ماه و 4 روز می‌گذرد.

خبرگزاری ایسنا

بررسی عملکرد شش بازی ابتدایی سرمربیان مختلف تیم ملی فوتبال ایران نشان می‌دهد که دراگان اسکوچیچ با 6 پیروزی، موفق‌ترین کارنامه را در میان مربیان اخیر تیم ملی فوتبال ایران داشته است.

خبرگزاری ایسنا

بر خلاف وعده امپراتور هیچکدام از 2 کره را نبردیم و تنها با گل علی کریمی موفق به شکست امارات شدیم؛ آن چه برای راهیابی تیم ملی به مرحله نهایی کافی نبود. با این همه اما کف دست دراگان اسکوچیچ فرق داشت و او واقعا بحرین را می‌شناخت. به نظر می‌رسد اعتماد به نفس مربی کروات بیهوده نبود.