یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه فرارو

تیم ملی ایران با شکست بحرین در خاک این کشور سرنوشت خود را در راه صعود به جام جهانی 2022 تغییر داد و طلسمش مقابل گربه سیاه خود را شکست.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به تیم‌های ملی ایران و بحرین در دیدار برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین در گروه C از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. سردار آزمون در دقایق 54 و 61 و مهدی طارمی در دقیقه 80 برای ایران گلزنی کردند. ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند،...

وب‌گاه تابناک

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست میزبان را در اکثر دقایق در زمین خود حبس و از چهار فرصت، با خوش شانسی بحرین هیچ یک به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم قفل دروازه بحرین شکست و نخستین شکست خانگی تاریخش مقابل ایران را تجربه کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

فریدون زندی، بازیکن سابق تیم ملی گفت: در بازی های رفت هر چه رخ داد اتفاقات فوتبالی بود. الان ولی شرایط فرق می کند. تیم ملی خیلی انگیزه دارد که بازی هایش را ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ترجمه صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شناخت از بحرین با اشتباهی همراه بوده است.

وب‌گاه فرارو

ترجمه صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شناخت از بحرین با اشتباهی همراه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در خاک بحرین موفق به شکست این تیم نشده است و باید دید که آیا اسکوچیچ توانایی طلسم شکنی دارد یا خیر.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرسپولیس در گفتگو با یک نشریه چینی مطالب جالب توجهی مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - تکمیل حلقه‌ها و زنجیره تولید در صنعت دام و طیور گامی مهم در راستای تامین امنیت غذایی و توسعه پایدار است که در هشت سال اخیر در بوشهر با حمایت دولت تدبیر و امید محقق شد و این استان بویژه در زمینه تولید گوشت مرغ به خودکفایی رسید.

وب‌گاه فرارو

تیم چینی که افشین قطبی هدایتش را برعهده دارد، در پی استخدام آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال است.

وب‌گاه الف

باشگاه کانگژو چین پیشنهادی را به آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال داده است و قصد دارد او را جانشین افشین قطبی سرمربی ایرانی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه کانگژو چین قصد دارد استراماچونی را به خدمت بگیرد و پیشنهاد عقد قرارداد را به این سرمربی ارائه کرده است.