یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

خبرگزاری مهر

باشگاه کانگژو چین پیشنهادی را به آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال داده است و قصد دارد او را جانشین افشین قطبی سرمربی ایرانی کند.

خبرگزاری دانا

سرمربی آلومینیوم پس از بازی با نفت آبادان صحبت کرد اما سرمربی صنعت‌نفت به نشست خبری نرفت.

وب‌گاه فرارو

لژیونر ایرانی باشگاه فیضکند تاجیکستان گفت: توصیه من به «یحیی گل‌محمدی» این است که به هیچ وجه استقلال تاجیکستان را دست کم نگیرید و گول اظهار نظر‌های مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس با تیم راحتی بازی دارد را نخورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لژیونر ایرانی باشگاه فیضکند تاجیکستان گفت: توصیه من به «یحیی گل‌محمدی» این است که به هیچ وجه استقلال تاجیکستان را دست کم نگیرید و گول اظهار نظرهای مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس با تیم راحتی بازی دارد را نخورد.

خبرگزاری ایسنا

نشریه کیکر در حالی خبر از تمایل به همکاری باشگاه اورتون انگلیس با علی دایی داده که تاکنون کمتر ایرانی‌ای توانسته در سطح اول فوتبال دنیا در سمتی به غیر از بازیکن حضور داشته باشد. آیا دایی که همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است، در مسیر احتمالی جدیدش می‌تواند موفقیت چشم‌گیری برای ایران کسب کند یا نه؟

خبرگزاری ایسنا

گل نزدن و گل نخوردن به هدف اول بسیاری از تیم‌ها تبدیل شده است، جز دو، سه تیم که برای قهرمانی تقلایی می‌کنند بقیه انگار رسالتی جز کسب مساوی بدون گل برای خودشان تعریف نمی‌کنند. در دو هفته گذشته و در 16 مسابقه لیگ برتر فقط 18 گل به ثمر رسیده. یک آمار فاجعه.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال 2هزار تن عسل کنار (CONAR) در این استان تولید شد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 51 هزار و 600 تن نهاده دامی اعم از کنجاله سویا، ذرت و جو در این استان توزیع شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استقلال و خودکفایی در هر زمینه‌ای بویژه تولید و اقتصاد باعث افزایش اقتدار و امنیت می‌شود و برخلاف آن وابستگی ضعف می‌آورد، به همین دلیل دولت تدبیر و امید براساس دستور رهبرمعظم انقلاب برای بی نیازی کشور به مرغ استاندارد وارداتی احیای آرین اجدادی را در دستور کار قرار داده‌است.

خبرگزاری ایسنا

محمود یاوری، سرمربی سابق تیم ملی ایران روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا و البته عفونت شدید ریوی در بیمارستانی در اصفهان درگذشت. مردی که بسیاری او را کارنامه مربیگری فوتبال ایران می‌دانند، آن‌قدر در تیم‌های مختلف باشگاهی و رده‌های ملی کار کرده که می‌گویند همه‌جای ایران را مثل خانه‌اش می‌دانسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم شیجیاژوانگ اوربرایت با هدایت افشین قطبی در اولین فصل بعد از صعود به سوپرلیگ چین به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 هزار تن نهاده‌های دام و طیور به ارزش 96 میلیارد تومان میان دامداری‌ها و مرغداری‌های این استان توزیع شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی ایران قرار است برای هفتمین بار به مصاف بوسنی برود و این در حالی است که در 6 دیدار قبلی چهار برد نصیب ایران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیجیاژونگ اوربرایت با هدایت افشین قطبی در برابر میزبان خود به تساوی رسید تا برای بازی برگشت امیدوار باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم شنژن چین در مجموع 2 بازی از سد شیجیاژوانگ اوربرایت گذشت و بقای خود را در سوپرلیگ چین قطعی کرد.