سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان گفتگو و تفاهم داخلی را مناسب‌ترین گزینه برای عبور از بحران در سودان دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: علت و انگیزه قتل حسین مهدی پور معلم جامعه شناسی در این شهرستان در حال بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سفیر روسیه در سازمان ملل، ایالات متحده هرگز با تغییر مقر سازمان ملل موافقت نخواهد کرد زیرا فرصت استفاده از امتیازات کشور میزبان و مقدار قابل توجهی از درآمدش را از دست می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با افزایش کشت و کار شالی حساسیت در بروز تب شالیزار در مازندران افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: پاندمی کرونا برای بیش از یک سال است که روندی رو به نزول دارد و تایید کرد که زندگی در اغلب کشورها به وضعیت پیش از ظهور کووید -19 بازگشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گفت: اخبار منتشر شده اخیر مبنی بر اخراج دیپلمات‌های این کشور از ایران جدید نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه رئیس جمهور کشورمان در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به ابراهیم رئیسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت نسبت به هفته پیشین افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای تسلا در فهرست ده گانه سریع‌ترین خودروهای برقی کتاب Kelley Blue چهار جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه تبریز خطاب به کشورهای منطقه گفت: به تجربه ثابت شده هزینه رقابت برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر است و کشورها باید متوجه هزینه‌های رابطه با رژیم اشغالگر قدس باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، مبتنی بر قانون بودجه سال 1402 کل کشور را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حاج منصور ارضی، مداح اهل بیت (ع) گفت: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهمیه کشورهای مختلف آسیا در فرمت جدید فوتبال باشگاهی ازسوی سایت «فوتی رنکینگ» اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای تامین کنندگان دام‌گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، پیش بینی می شود که روند کاهش قیمت گوشت و دام در بازار استمرار یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهارمین پیش نشست همایش بین‌المللی زنان و صلح اجتماعی در روز یازدهم اردیبهشت ماه با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران و انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا به صورت مجازی برگزار شد. این پیش‌نشست با عنوان «تجربه زنان و صلح اجتماعی در گستره جهانی» تلاش کرد تا ضمن واکاوی تجربه‌های جهانی، نقش‌آفرینی زنان را در نهادینه کردن صلح اجتماعی مورد بررسی قرار دهد.