جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای شهر تهران جزییات برنامه هفته شوراها را اعلام کرد و گفت: در سالی که گذشت تعاملات گسترده‌ای با روسای قوای سه گانه در مدیریت شهری ایجاد شد.

خبرگزاری تسنیم

صندوق بین‌المللی پول دولت ایران را به عنوان کم‌خرج‌ترین دولت خاورمیانه از نظر نسبت هزینه کرد به تولید ناخالص داخلی در سال 2022 معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 6 اردیبهشت به 23.62 درصد رسید.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش 5 روزه باران در شمال غرب، غرب، شرق، شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی از وزش باد شدید در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سامانه جستجوی شغلی با هدف بهبود ارائه خدمات مشاوره و هدایت شغلی به کارجویان و کارفرمایان و ایجاد شفافیت در بازار کار کشور بازطراحی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتظار داریم تا نمایندگان ملت در این برهه حساس با رای اعتمادی که مجدداً به فاطمی امین خواهند داد، شاهد حضور وی در وزارت صنعت، معدن وتجارت باشیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: میزان وصول حقوق دولتی معادن استان در سال گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان بود که بیشترین مبلغ دریافتی، مربوط به معدن طلای ساریگونی قروه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی برخی از نقاط کشور شاهد رگبار و رعدوبرق خواهند بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صمت گفت: سامانه صدور گواهی اسقاط خودرو از امروز 9 اردیبهشت آماده تعویض کلید به‌کلید 10 هزار خودرو فرسوده تاکسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین نشانه قابل رویت تخریب استخوان‌ها با کاهش بافت لثه‌ها در دهان شما قابل مشاهده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عواملی که در شب های قدر قصد تعرض به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان را داشتند، قبل از هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روند صعودی فعلی بورس به اندازه ای قوی است که شاخص ها به سختی منفی می شوند و اگر هم افت کنند، میزان افت آن ها بسیار کم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروزه چوب پلاست یکی از مصالح نوین و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است و خرید از مراکز معتبر برای دریافت محصولات با کیفیت اهمیت زیادی دارد. در این مقاله 5 شرکت چوب پلاست برتر در ایران همراه با مشخصات کامل به شما معرفی شده تا بتوانید قبل از خرید چوب پلاست برای استعلام دقیق قیمت چوب پلاست با آن ها در تماس باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تهران به عنوان پایتخت کشور، بیشترین تعداد هتل را برای میزبانی از گردشگرانی دارد که چه با هدف گشت و گذار و چه برای سفر کاری به تهران آمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه 95درصد منابع صندوق در اختیار اشتغال است گفت: سهم صندوق کارآفرینی امید در ایجاد یک میلیون شغل سالانه دولت، 12 درصد است و در سال 1401، بیش از چهل هزار و هشتصد فقره تسهیلات برای طرح های اشتغالزا پرداخت شد.