دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور به صورت بارش رگباری و کوتاه مدت همراه با وزش باد شدید موقتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به بازگشت 2 هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی نفتی و غیرنفتی از فردا به خوزستان گفت: بیش از 70 درصد این مبلغ باید به حساب پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر و روستا‌ها اختصاص پیدا کند و صرف حقوق و دستمزد نشود.

خبرگزاری تسنیم

به اعتقاد وزیرکارعمده ترین نرخ بیکاری در تحصیلات دانشگاهی است چون مهارت ندارند, اگر دانش و آموزش باشد در اشتغال موفق می‌شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران آماده تصمیم‌گیری‌های مربوط به نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان هستند که طی دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بی بی سی به دنبال افشای کمک او به نخست وزیر وقت انگلیس برای گرفتن وام، استعفا کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - زنان کارگر در گردنه‌های سخت و پر پیچ و خم کشاورزی ایفاگر نقشی مهم و اساسی در فرایند کاشت، داشت، برداشت و فروش محصولات هستند و به مثابه نگینی درخشنده و همیشه پویا، در رشد تولید و بهبود جایگاه اقتصادی وکشاورزی گلستان نقش مهمی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاسی‌بلند لوتوس که یکی از زیرمجموعه‌های برند جیلی است و با نام الترا شناخته می‌شود در جدیدترین آزمایش میدانی، شتاب 2.9 ثانیه‌ای را ثبت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: پس از انجام موفقیت‌آمیز تست گرم 1400 متر از پروژه توسعه غربی خط 4 مترو از این پس شبکه مترو پایتخت در تمام ماه‌های باقیمانده سال 1402 حداقل یک افتتاحیه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که دلار در پایان هفته قبل افزایش یافت سبزپوشی سهام دلاری در ابتدای هفته جاری دور از ذهن نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری رویترز مدعی شد که آمریکا طی روزهای گذشته اقدام به توقیف یک نفت‌کش ایران کرده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: از نیمه دوم امسال و با تایید کشور‌ها تعرفه 97 درصد کالا‌های مورد مبادله ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به صفر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 47 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی این استان در یک سال گذشته پرداخت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطالب اخیرا فاش‌شده از پنتاگون، شامل یکسری از اطلاعات غیرمستند درباره ادعای یک سیاستمدار اوکراینی بوده که از مریض بودن رئیس‌جمهوری روسیه حکایت دارد. این سیاسستمدار اوکراینی مدعی است که ولادیمیر پوتین، تحت شیمی درمانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این ویدئو با استناد به داده‌های سامانه شفافیت قراردادهای شهرداری را مرور می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته گذشته رییس اتحادیه طلا و جواهر از لزوم ثبت اطلاعات خرید طلا در سامانه جامع تجارت گفت. به نظر این اقدام می تواند زمینه دریافت مالیات بر عایدی سرمایه در معاملات سکه را برای بازارساز فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) گفت: اگرچه اپیدمی روتاویروس قاعدتا در زمستان بیشتر دیده می‌شود، اما در حال حاضر هم متاسفانه خودش را نشان داده و با طغیان و اپیدمی روتاویروس حداقل در شهر تهران مواجهیم.