یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش و پرورش استثنایی کسب آموزش‌های مهارتی را کلید توانمندسازی و اشتغال معلولان برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت کانادا به اتهام نقض حقوق بشر از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون مقدمات ساخت و عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران - مشهد فراهم شده و در شُرف عقد قرارداد با کشور چین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه اسرائیل گفت: امیدواریم که مقام‌های عربستان با پرواز مستقیم مسلمانان ساکن اسرائیل به حج موافقت کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون مقدمات عملیات اجرای قطار سریع السیر تهران - مشهد فراهم شده و در شُرف عقد قرارداد با کشور چین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مسئول در ریاست جمهوری اوکراین گفت: هیچ ارتباطی با حمله‌ای که به کرملین صورت گرفت، نداریم.

خبرگزاری تسنیم

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر روز تعداد بیشتری از افراد مسن در بریتانیا به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به تعویق بازنشستگی خود و ادامه کار هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: ساماندهی شناسنامه گوهرسنگ‌ها در کشور در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: برای افزایش رکورد پرورش میگو در کشور تا 200 هزار تن لازم است از علم شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل جدید امور مالیاتی خوزستان گفت: کاهش هفت درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال با هدف حمایت از اشتغال بخش خصوصی است که فرصت مناسبی برای فعالیت های اقتصادی خوزستان محسوب می شود.