سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق معتقد است مسئولیت حکمرانی ریال بر عهده‌ی بانک مرکزی است و این نهاد باید پاسخگوی خدشه به حاکمیت ریال باشد.

وب‌گاه گسترش

نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان با حضور استاندار برگزار شد و تندیس و لوح تقدیر نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت فولاد هرمزگان تعلق یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 30 بهمن‌ماه، آیین گرامیداشت ده‌سالگی مجمع کارآفرینان و پاسداشت 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و روز کارآفرینی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارآفرینان و اعضای مجمع کارآفرینان ایران در محل این مجمع برگزار شد. محمدرضا دیانی، رئیس هیات...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن تجارت گفت: شیوه نامه اجرایی انتخاب واحد‌های برتر در جشنواره بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تمرکز بر طرح های بومی سازی شده، مهندسی معکوس کالاها و فعالیت‌های شاخص و نوآور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد رضا میرشمسی» رئیس هیأت اجرایی ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امنا) گفت: شورای مرکزی ائتلاف امنا شاخص‌های مختلفی برای حضور افراد در لیست این ائتلاف را تعیین کرده است. وی در تشریح این شاخص‌ها گفت: با توجه به اینکه تخصص گرایی از اهمیت ویژه‌ای برای اعضای ائتلاف امنا برخوردار است، همه اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که حتماً حاضرین در لیست امنا ضمن...

خبرگزاری تسنیم

آیین گرامیداشت ده‌سالگی مجمع کارآفرینان و پاسداشت 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و روز کارآفرینی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

وب‌گاه الف

شرکت پالایش نفت آفتاب به مقام برتر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان نائل شد

وب‌گاه گسترش

شرکت پالایش نفت آفتاب به مقام برتر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان نائل شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کل بانک مرکزی در اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «حکمرانی ارزی، ثبات و رونق اقتصادی»: ریال امروز جایگزین پیدا کرده است و خبر‌هایی می‌شنویم که فلان اصناف از دلار، شمش و رمزارز استفاده می‌کنند و با افتخار نیز اعلام می‌کنند؛ نهاد قضایی باید ورود کند. کسی حق ندارد در مبادلات کشور از ارزی غیر ریال استفاده کند باید از ریال استفاده کرد. مدام صحبت کردن از ارز موجب تضعیف...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی، در مراسم اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در بانک مرکزی برگزار شده بود، گفت‌: «به دلیل تحریم‌ها از سوئیفت استفاده نمی‌کنیم و به‌جای سوئیفت از ابزارهای دیگری استفاده می‌کنیم و ابزار مالی خودمان را داریم. چه اشکالی دارد که FATF خودمان را داشته باشیم؟!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در یادداشتی به اظهارات اخیر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم. ما نباید از حکمرانی ریال غافل باشیم. پول کشور ما ریال است و این ریال است که باید حاکم شود. نباید مبادله با ریال را پرهزینه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزین: اصناف از دلار، شمش و رمزارز استفاده می‌کنند؛ نهاد قضایی باید ورود کند / حق نداریم در مبادلات کشور از غیر ریال استفاده کنیم رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم. ما نباید از حکمرانی ریال غافل باشیم پول کشور ما ریال است و این ریال است که باید حاکم شود نباید مبادله با ریال را پرهزینه کنیم. محمدرضا فرزین در...