شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» روز دوشنبه 30 بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، با سخنرانی رئیس کل بانک مرکزی و رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی درآیین گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم اظهار داشت: صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از بزرگترین صنایع کشور نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد و موتور محرکه اقتصاد ایران است. وی به ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» از سوی مقام معظم رهبری در 29 بهمن‌ماه 1392 اشاره کرد و با یادآوری اینکه سه بند 2.11 و 15 از این سیاست‌های...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از ایجاد بیش از 238 هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد و کوچک از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: ظرفیت بندری قشم در حال حاضر به 40 میلیون تن رسیده است که اثر بسیار خوبی در جابه جایی کالا داشته است.

وب‌گاه گسترش

با تصویب حوزه دادستانی تهران، خرید کالاها، اقلام مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق بیمه معاف شده است. دادستانی تهران در یک نامه پنج بندی به کمیته حقوقی قضائی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کمیسیون اصل 90 مجلس و سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که خرید کالاها، اقلام مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق بیمه معاف می‌باشد.

خبرگزاری تسنیم

متولی نگهداشت نژاد مرغ ایرانی آرین خبر از کاهش ضریب تبدیل مرغ آرین از از 2/2 به 1/7 داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نظری جهرمی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد دیزباد با برشماری مزایای پرورش و مصرف مرغ آرین از جمله کم بودن تلفات این نژاد نسبت به سویه‌های دیگر گفت: کاهش ضریب تبدیل در مرغ آرین از 2/2 به 1/7 که با همت متخصصین شرکت مرغ اجداد دیزباد جامه تحقق پوشید، مهمترین دستاورد ماست که با توجه به ارزانی جوجه یک روزه آرین نسبت به جوجه نژاد راس و سلامت بیشتر این...

وب‌گاه مشرق نیوز

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از 20 جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.

وب‌گاه الف

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از 20 جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی، با هدف افزایش مشارکت و ارائه مشورت سیاسی به مردم در انتخابات 11 اسفند اعلام موجودیت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از 20 جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی، با هدف افزایش مشارکت و ارائه مشورت سیاسی به مردم در انتخابات 11 اسفند اعلام موجودیت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) با هدف افزایش مشارکت و ارائه مشورت سیاسی به مردم در انتخابات 11 اسفند اعلام موجودیت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (امنا) با هدف افزایش مشارکت و ارائه مشورت سیاسی به مردم در انتخابات 11 اسفند اعلام موجودیت کرد.

وب‌گاه الف

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه مدل سهمیه بندی باندی در انتخابات را مغایر اصل شایسته سالاری و بسترساز حذف نیروهای فاضل و توانمند و رشد افراد غیرشایسته در میدان سیاست می دانیم، رسما فعالیت خود را در آوردگاه 11 اسفند اعلام کرد.