شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در یادداشتی به اظهارات اخیر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم. ما نباید از حکمرانی ریال غافل باشیم. پول کشور ما ریال است و این ریال است که باید حاکم شود. نباید مبادله با ریال را پرهزینه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزین: اصناف از دلار، شمش و رمزارز استفاده می‌کنند؛ نهاد قضایی باید ورود کند / حق نداریم در مبادلات کشور از غیر ریال استفاده کنیم رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم. ما نباید از حکمرانی ریال غافل باشیم پول کشور ما ریال است و این ریال است که باید حاکم شود نباید مبادله با ریال را پرهزینه کنیم. محمدرضا فرزین در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزین: اصناف از دلار، شمش و رمزارز استفاده می‌کنند؛ نهاد قضایی باید ورود کند / حق نداریم در مبادلات کشور از غیر ریال استفاده کنیم فرزین: هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم. ما نباید از حکمرانی ریال غافل باشیم پول کشور ما ریال است و این ریال است که باید حاکم شود نباید مبادله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هم مانند روز گذشته صحبت های رئیس کل بانک مرکزی مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفت؛ روزی که بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی، گفت: ما اکنون به‌دلیل تحریم‌ها به جای سوئیفت از ابزارهای دیگری استفاده می‌کنیم و ابزار مالی خودمان را داریم.

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به‌دلیل تحریم‌ها از سوئیفت استفاده نمی‌کنیم، گفت: به جای سوئیفت از ابزارهای دیگری استفاده می‌کنیم و ابزار مالی خودمان را داریم، چه اشکالی دارد که FATF خودمان را داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد مرکزی اعیاد شعبانیه گفت: شعار امسال برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان «مهدویت، مشارکت و مقاومت» انتخاب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: باید اعضای بریکس برای خود سازکاری مثل FATF و سوئیفت داشته باشند.

وب‌گاه الف

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی خبرداد که به زودی 50 درصد درآمد ارزی وارد این صندوق می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین گفت: ما در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم و باید آن را تقویت کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تقویت حکمرانی ریال است، گفت: باوجود تحریم ها اقتصاد باز در کشور داریم و سهم صادرات و واردات عدد بزرگی است.