جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد از سال 1389 تا دی ماه امسال 300 میلیارد دلار تراکنش در صندوق توسعه ملی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشیار اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر اینکه اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود، عنوان کرد: مهم‌ترین اقدام برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، تبیین دقیق‌تر و رفع ابهامات این الگوی اقتصادی برای بخشی از جامعه نظری و اجرایی اقتصادی کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ علیرضا رهایی در همایش ملی اقتصاد دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم به اهمیت برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: اگر به منویات مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم، می‌بینیم تلاش جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین تاکیدات ایشان است و این امر موجب شده است که تحولات بزرگی از جهت استقرار اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به کاهش جمعیت بیکاران کشور، گفت: از جمعیت بیکار کشور در 2.5 سال اخیر حدود 300 هزار نفر کاهش داشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورود سامانه‌های جدید به شبکه پدافندی کشور دست ایران در قدرت دفاع هوایی را بلندتر خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اعلام کرد که 12 بسته و فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به ارزش 16 هزار و 490 میلیارد ریال آماده شده است و فعالان اقتصادی دعوت شده‌اند که سرمایه گذاری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان باید پشت فرمان اقتصاد کشور باشند، گفت: من صمیمانه دست بخش خصوصی را میبوسم و نقشه استراتژی صنعتی که تدوین کرده‌اند را روی چشم می‌گذارم و تلاش خواهم کرد که بستر فعالیت فعالان اقتصادی را فراهم کنم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بستر فعالیت و نقش آفرینی هرچه بیشتر بخش خصوصی را در اقتصاد کشور فراهم کند و موانع را از سر راه آنان بردارد.

خبرگزاری تسنیم

قوی و قدرتمند شدن اقتصاد ایران در گرو گردش چرخ تولید، صنعتی شدن و افزایش تولیدات داخلی آنهم تولیداتی با کیفیت عالی میباشد که با عنایت به استعداد و ظرفیتهای وسیعی که در کشورمان وجود دارد دست یافتنی است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 تکمیل می‌شود، گفت: دولت تا حد زیادی بوروکراسی داخلی را از پیش پا برداشت‌.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تشریح مجموعه اقدامات دولت سیزدهم در انضباط بخشی مالی و پولی، مهار موتورهای تورم زا و همچنین اقدامات کوتاه مدت برای مقابله با تورم، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 را تکمیل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: فعالیت کارخانه استحصال یُد کانسار خزر تحت پایش دقیق است و تا کنون از نظر وجود مواد پرتوزای طبیعی مشکلی نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی اصغری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در نشست خبری جشنواره سرآمدان صنعت و معدن اظهار داشت: تاکنون حدود 300 گروه جهادی را سازماندهی و به شهرهای صنعتی کشور اعزام کردیم. وی گفت: در سال جاری در حدود 2500 پایش جاری داشتیم که نزدیک به 700 مورد آن مانع‌زدایی شد. وی افزود: مسائل مالی و بانکی و نقدینگی اصلی‌ترین این موانع است. مسئول سازمان...