شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز از وقوع یک حادثه امنیتی نزدیک یمن خبر داد.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت: ناتو هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.

اقتصادنیوز: بازنشستگان روزهای طولانی‌ست که در انتظار مشخص شدن تکلیف افزایش مستمری‌های خود هستند؛ آنها با مطالبه‌ی اجرای ماده 96 قانون تامین اجتماعی معتقدند افزایش مستمری‌ها نباید به مصوبات شورایعالی کار محدود بماند.

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور یک هشدار سطح نارنجی و یک هشدار سطح زرد هواشناسی در سطح استان خبرداد.

اقتصادنیوز: در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود.

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت روسیه تأکید کرد تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال‌ان‌جی این کشور مظهر "رقابت ناعادلانه و غیرقانونی" است.

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای صهیونیستی در غزه از از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند فرصت را برای امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه از دست ندهد.

اقتصادنیوز: بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در برج میلاد تهران افتتاح شد.

اقتصادنیوز: با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هر یک از زئران حج 1403 می‌توانند مبلغ 500 یورو و به نرخی که بانک مرکزی اعلام خواهد کرد دریافت کنند.

اقتصادنیوز: مبارزان مقاومت فلسطین امروز حمله های کوبنده ای به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند.

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از الجزایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

اقتصادنیوز: کارشناس حقوق ورزشی کشورمان در مورد افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال اظهارنظر کرده و به ابهامات در این باره پاسخ دادند.