سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مختصات حرارتی کشف شده از محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور اعلام شد.

اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت: پوتین دستورات لازم را برای وزارت شرایط اضطراری و وزارت دفاع صادر کرده و گروه‌های بالگردی و یک گروه 60 نفره از امدادگران برای عملیات جستجو و نجات آماده شده‌اند.

اقتصادنیوز: بالگردهای وزارت شرایط اضطراری روسیه در حال بارگیری و حرکت به سمت ایران برای شرکت در عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور هستند.

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از سفیر کشورمان در مسکو به دفتر کار خود در کرملین، ابعاد این حادثه را بررسی کرد.

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، بارش‌ها در مناطق کوهستانی ورزقان به صورت برف است و دمای هوا در ارتفاعات به صفر می‌رسد.

اقتصادنیوز: رئیس هلال‌احمر گفت: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی، بوی سوخت را حس کردند.

اقتصادنیوز: پهپاد شناسایی ترکیه که برای عملیات جستجوی یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران وارد شده بود، تا ارتفاع 11 هزار پایی پایین آمد ولی چون درختان و پوشش گیاهی تراکم زیادی دارد کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای را با مشکل مواجه کرد.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستگاه دیپلماسی همانند آحاد مردم ایران در شب میلاد امام رئوف، برای سلامتی رئیس جمهور خدوم و مردمی و وزیر امور خارجه خلوق و پرتلاش، نماینده ولی فقیه و استاندار استان آذربایجان شرقی و سایر همراهان به آغوش ملت، دست دعا به درگاه خداوند مهربان ایستاده‌اند.

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام رئیس جمعیت هلال‌احمر، عملیات امداد ونجات در تهِ درهِ محل حادثه سقوط بالگرد آغاز شده است.

اقتصادنیوز: تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر عازم منطقه احتمالی سانحه بالگرد رئیس‌جمهور شدند.

اقتصادنیوز: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از ابراز احساسات همبستگی تعداد زیادی از دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تشکر و قدردانی کرد.

اقتصادنیوز: ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه شماره 4، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیروهای امدادی در نزدیکی منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور حضور یافتند.

اقتصادنیوز: پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو 9» در آسمان استان البیضاء در مرکز یمن سرنگون شد.

اقتصادنیوز: پهپاد شناسایی ترکیه برای کمک به تیم امداد و نجات ایران در عملیات جستجوی یافتن بالگرد حامل رئیسی و همراهانش وارد ایران شد.

اقتصادنیوز: باران در ارتفاعات آذربایجان شرقی به ویژه منطقه قره‌داغ در حال تبدیل شدن به برف است.