جمعه 21 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس نتایج یک مطالعه، مصرف توت فرنگی در میانسالی، می تواند از زوال شناختی و افسردگی در سنین بالاتر محافظت کند.

اقتصادنیوز: نعیمه نظام دوست بازیگر سینما تلویزیون که هنوز مجرد است اعلام کرد که دوست دارد با کدام هنرمند معروف ایرانی ازدواج کند.

اقتصادنیوز: ویتامین D پایین ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش دهد.

اقتصادنیوز: در بیانیه دفتر مطبوعاتی ناتو آمده است: نشست آتی وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو روز 16 مه (27 اردیبهشت) با تمرکز بر موضوع حمایت از اوکراین در بروکسل برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند 65 درصد کاهش پیدا کرده است.

اقتصادنیوز: بن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی در مسجدی در هرات را محکوم کرد.

اقتصادنیوز: شب و روز اول محرم به عنوان اول سال قمری دارای نماز و آداب خاصی است که در کتاب مفاتیح‌الجنان بیان شده است.

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی ضد یک کشتی عبوری مشکوک در آب‌های یمن منتشر خواهد کرد.

اقتصادنیوز: براساس بررسی‌های انجام شده، بین استفاده از داروهای مهار کننده اسید معده با حملات میگرنی یا سردردهای شدید و ارتباط وجود دارد.

اقتصادنیوز: معاون بین‌الملل بانک مرکزی: گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می‌شود.

اقتصادنیوز: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

اقتصادنیوز: وزیران خارجه قطر و آمریکا در ریاض با یکدیگر دیدار و درباره آخرین تحولات غزه رایزنی کردند.

اقتصادنیوز: یک مقام در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن درباره دریای سرخ بر سر آن توافق کرده‌اند، هیچ ارتباطی با رخدادهای غزه ندارد و آمریکا و انگلیس نباید هیچ دخالتی در آن داشته باشند.

اقتصادنیوز: در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد.

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت: این پیشنهاد منجر به توافق نمی‌شود.