یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فست فود کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است.

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز قیمت ها روند صعودی را در پیش گرفتند و قیمت لیر ترکیه با تجربه رشد قیمت نسبی 50 تومانی؛ به کانال صعودی بازگشت و در پایان مبادلات ارزی امروز 1925 تومان خرید و فروش شد.

اقتصادنیوز: سینوپک در راستای رقابت چین با هند که به تقویت روابط انرژی و اتصالات زیرساخت با سریلانکا چشم دوخته است، مطالعات امکان‌سنجی برای ساخت یک یا 2 پالایشگاه در سریلانکا را در ژوئن تکمیل می‌کند.

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

اقتصادنیوز: احمد وحیدی بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسپانیا امروز بر خلاف موضع هفته گذشته خود اعلام کرد که استعفا نداده و با قدرت به ریاست دولت این کشور ادامه خواهد داد.

اقتصادنیوز: وقوع گردباد در ایالت‌های اکلاهما و آیووا در آمریکا، 5 نفر کشته و 130 تَن زخمی بر جای گذاشت.

اقتصادنیوز: در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

اقتصادنیوز: مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

اقتصادنیوز: «ژرار دوپاردیو» امروز (دوشنبه) توسط پلیس برای بازجویی در مورد اتهامات جدید تجاوز جنسی احضار شده است.

اقتصادنیوز: پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

اقتصادنیوز: امیر کویت در نخستین سفر خود به مصر پس از تصدی منصب امیری، فردا عازم قاهره خواهد شد.

اقتصادنیوز: یک رسانه کره‌ای مدعی شد جسی مارش، سرمربی سابق لیدز، به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی منصوب می‌شود.

اقتصادنیوز: یک گزارش رسمی از انحراف عملکردی دولت ابراهیم رئیسی در قانون بودجه سال 1402 خبر می دهد؛ عملکرد در تبصره 8 این قانون که منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها را تشریح کرده است. بررسی آنچه دیوان محاسبات در گزارش خود اعلام کرده، موید پیش بینی های نهادهای دیگر است؛ ازجمله مرکز پژوهش های مجلس که پیش بینی کرده بود دولت و مجلس در تصویب منابع مربوط به هدفمندی یارانه ها در سال 1402 با خطای...

اقتصادنیوز: شرکت ملی نفت ایران با هدف مطالعه توسعه میدان‌های گازی و تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز 7 تفاهم‌نامه همکاری به ارزش 6 میلیارد و 400 میلون دلار امضا می کند.

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت شماری دیگر از ساکنان غزه در حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.