دوشنبه 16 مهر 1403

اقدامات قرارگاه مرکزی اربعین ایثار / خدمت رسانی 400 دستگاه اتوبوس به زوار اربعین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اقدامات قرارگاه مرکزی اربعین ایثار / خدمت رسانی 400 دستگاه اتوبوس به زوار اربعین

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی پور محمدی، مدیر عامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در خصوص اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زاور اربعین در سال 1403 اظهار نمود: شرکت جوان سیر ایثار 400 دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمت به زوار اربعین در اختیار ستاد اربعین قرار داده است که این تعداد اتوبوس از مبدا تمام استان‌ها به مرز‌های کشور به صورت روزانه مشغول انجام...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی پور محمدی، مدیر عامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در خصوص اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زاور اربعین در سال 1403 اظهار نمود: شرکت جوان سیر ایثار 400 دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمت به زوار اربعین در اختیار ستاد اربعین قرار داده است که این تعداد اتوبوس از مبدا تمام استان‌ها به مرز‌های کشور به صورت روزانه مشغول انجام ماموریت می‌باشند.

وی افزود: روزانه در استان تهران 50 ناوگان به مقصد مرز‌های رسمی کشور شامل مرز مهران، شلمچه، باشماق، چزابه، خسروی، تمرچین و مشغول جابجایی زوار اربعین انجام می شد.

مدیر عامل شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های قبل ساماندهی ناوگان حمل و نقل کشور در موضوع اربعین بر عهده شرکت جوان سیر ایثار است که این شرکت با راه اندازی قرارگاه مرکزی اربعین از تمام ظرفیت‌های خود در سراسر کشور جهت جابجایی به موقع زوار استفاده نموده و همچنین از ناوگان همکار در بخش خصوصی به صورت قراردادی بهره گیری نموده تا در جابجایی زوار و همچنین مسافران عادی در خطوط دیگر جاده‌ای خللی ایجاد نشود.

مهندس پورمحمدی در خصوص احتمال معیوب یا خراب شدن اتوبوس‌ها نیز به اکیپ تعمیرگاه سیار تحت عنوان آتلیه اتوبوس تعمیرکاران با تیم‌های مجهز فنی در مرز‌های اهواز و مهران اشاره کرد که در صورت بروز مشکل فنی در اتوبوس‌ها و بخش خصوصی به سرعت اقدامات فنی برای بازگشت آن به چرخه خدمت رسانی کشور صورت پذیرد.

پورمحمدی به این نکته نیز اشاره نمود که درراستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، این شرکت امسال موفق به واردات 75 دستگاه اتوبوس جدید باامکانات روز دنیا شده که جهت ارائه خدمات با کیفیت به آحاد مردم عزیز ایران در چرخه حمل و نقل کشور استفاده می‌گردد و همچنین 50 دستگاه مینی‌بوس نیز به ناوگان شرکت اضافه شده که استفاده آنها در ایام اربعین برای مسافت‌های زیر 500 کیلومتر اختصاص داده شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به استفاده از ناوگان بسیج و سپاه پاسداران جهت زائران محترم به تعداد 250 دستگاه، آرزوی سفری خوش و ایمن برای همه زوار عزیزی که از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند درخواست کرد که ما و همکارانمان را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند و خداوند توفیق بیشتری جهت خدمت صادقانه به مردم عزیز شامل حالمان کند ان شاءالله.