چهارشنبه 13 تیر 1403

اقساط این وام مسکن دو مرحله‌ای شد + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اقساط این وام مسکن دو مرحله‌ای شد + جزئیات

اقتصادنیوز: استاندار لرستان از 2 مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5میلیون و 900هزار تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز 2 کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح 3 هزار و 191 واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: تعداد 675 واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

خبر مرتبط قسط وام مسکن 350 میلیونی مشخص شد / متقاضیان بخوانند + جزئیات

اقتصادنیوز: سود وام مسکن روستایی 5 درصد و دوره بازپرداخت آن 20 ساله میباشد. اقساط این وام در هر ماه برای متقاضی نزدیک یک میلیون و 590 هزار تومان هزینه دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دو مرحله‌ای بصورت پلکانی و مبلغ آن را از 12میلیون و هشتصد هزار تومان به 5میلیون و 900 هزار تومان کمتر کند.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحد‌ها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول 10 روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه وشهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحد‌های خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اقساط این وام مسکن دو مرحله‌ای شد + جزئیات 2