دوشنبه 16 مهر 1403

اقلام بهداشتی در بین 32 هزار کارگر واحدهای تولیدی زنجان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اقلام بهداشتی در بین 32 هزار کارگر واحدهای تولیدی زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد 206 واحد تولیدی و بیش از 32 هزار نفر از کارگران استان از اقلام بهداشتی توزیع شده توسط شرکت تعاونی داروسازان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

محمدرضا یوسفی روز شنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل هسته‌های همیاران سلامت در واحدهای تولیدی این استان خبر داد و افزود: 410 نفر از شاغلان در واحدهای تولیدی در قالب این هسته ها برای مقابله با کرونا، سازماندهی شدند. وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی در سطح واحدهای تولیدی به منظور حفاظت از نیروی کار انجام شده و فعالیت ها در این زمینه همچنان ادامه دارد. یوسفی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در سطح جامعه و نیز در داخل کارخانجات، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی با دقت و جدیت باید مورد توجه قرار گیرد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به بازرسی های مستمر از واحدهای تولیدی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارفرمایان اشاره کرد و گفت: برای این منظور تا پایان تیرماه امسال 2 هزار و 121 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی توسط بازرسان کار صورت گرفته است.

یوسفی افزود: تاکنون 889 نفر از کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی مشغول به کار در استان زنجان گرفتار بیماری کووید - 19 شده اند.

*س_برچسب‌ها_س*