شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 را اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای این محدوده خبر داد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شده و شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی وجود ندارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که هر شخص در خصوص قاچاق، تحصیل، حمل، نگهداری، اختفاء، خرید، فروش، ساخت، متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر یا استفاده از سلاح گرم یا سرد جنگی یا سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آنها و مواد تحت کنترل مبادرت به آموزش یا تبلیغ نماید به مجازات حبس درجه 6 محکوم می‌شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.

با تمیز کردن اتو می توانید عمر این وسیله برقی را افزایش دهید و از لباس‌های خود بهتر نگه‌داری کنید.

روز شنبه تحویل دفترچه های اقامت طرح "سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی" در خراسان رضوی آغاز شد.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

رئیس جمهور ضمن مکلف‌کردن مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر بر مقابله با تولید و توزیع عمده آن، گفت: مسئولان این نهاد با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی ضمن شناسایی منابع مالی شبکه‌های بزرگ، با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر نیز برخورد قاطع داشته باشند.

همزمان با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی قرار است زباله‌گردهای غیرمجاز جمع‌آوری و به ایستگاه مدیریت پسماند ارجاع داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 400 هزار نفر از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند، گفت: با کمک دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی امسال پرداختی‌ها به جامعه ایثارگران سی و پنج درصد و والدین شهدا صدوچهارده درصد افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش شمار پزشکان متخصص در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این پزشکان به صورت مستمر و شبانه‌روزی حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارایه کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت سیزدهم 100 درصد روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان از اعلام جرم دادستانی علیه شهرداران کنارک و زاهدان خبر داد.