شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

استاندار تهران با اشاره به آمادگی کامل سرویس‌های حمل و نقل در پایتخت توسط شهرداری تهران گفت: تمهیدات لازم برای برپایی نماز پرشکوه عید فطر در تهران اجرا شده است.

در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی ماجرای رخ داده در بزرگراه صدر و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس گفت: با تبدیل حکم دادگاه درباره شکارچی متخلف روباه، وی محکوم به انجام 500 ساعت خدمات در حوزه محیط زیست شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رخداد رگبار باران و رعد و برق در تهران همچنین احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای هشدار داد.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد که روز عید فطر همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل هستند.

کسی که در ماه رمضان مسافرت کرده تنها قضای روزه‌ها بر او واجب است و کفاره ندارد اما نظر مراجع درباره حد سفر متفاوت است.

رئیس پلیس راه البرز محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.

صبح امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت مسلحانه در اتوبان صدر تهران با حواشی مختلفی همراه بود برخی آن را ویدئویی حقیقی و برخی غیرواقعی اعلام کردند؛ اما واقعیت این تیراندازی چه بوده است.

رئیس شورای شهر تهران نسبت به ممانعت از ورود واگن‌های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها چالش ایجاد کرده است!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی تهران و دیگر محل‌های برگزاری نماز در پایتخت را تشریح کرد.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق ناشی از تصویب نامه هیات وزیران خبر داد.

در حالی که سال گذشته با توجه به مشکل فنی اعزام زائران عمره انجام نشد، سازمان حج از برطرف شدن موانع و «اعزام نخستین کاروان از 3 اردیبهشت» خبر داد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان کتاب‌های دوره اول ابتدایی برای سال تحصیلی 1403 تغییری نکرده است گفت: کار تغییر کتب درسی در مرحله کارشناسی است و براساس برنامه ریزی‌های درسی، احتمال تغییر جدول عناوین دروس وجود دارد به طوریکه ممکن است اجرای آزمایشی دروس در سال 1404 و اجرای سراسری آن در سال 1405 محقق شود.

در سال 1402 تعداد یک میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران آماده باش هستند.

دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: اهدای اعضای بدن یک پرستار مرگ مغزی این استان به پنج بیمار حیات دوباره بخشید.