جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

یک میلیون و 152 هزار و 518 نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال 1403 در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع موادمخدر نیز متلاشی شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم 660 هزار و 393 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند بر این اساس زنان با پیشتازی 32 درصدی بیشترین متقاضی شغل معلمی هستند.

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.

از خاصیت‌های خوردن سیر و پیاز خام نمی توانیم بگذریم؛ ولی نمی‌خواهیم اطرافیانمان را هم با بوی بد دهان خود آزار بدهیم. برای دانستن راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان این مطلب را از دست ندهید.

درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز گفت: "گردشگری غذا" امسال در برنامه های و رویدادهای مختلف حوزه گردشگری در این کهن شهر برجسته می شود.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا در برخی ساعت‌ها با افزایش سرعت وزش باد، دریا تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیین‌نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده‌ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه برخی رشته‌های پزشکی در حال حذف شدن است، گفت: متاسفانه در رشته‌هایی مانند جراحی کودک، طب اورژانس و بیهوشی با مشکل جذب دانشجو روبه رو هستم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

بعد از آنکه سال‌ها رانندگی مهاجران در ایران ممنوع بود خبری منتشر شد که می‌گفت: «اتباع می‌توانند گواهینامه بگیرند»؛ علیرغم انتشار این خبر، اخذ گواهینامه برای مهاجران شرط و شروط زیادی دارد.