جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش تا دو میلیون تومانی حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود 10 میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در رابطه با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: دو نقطه در تهران مورد بررسی قرار گرفته که از نظر شهرداری تهران شرایط خوبی دارد؛ یک نقطه در شرق و نقطه دیگر در غرب تهران است.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.

دولت آمریکا با شکایت 15 نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 41 درصد از تصادفات منجر به مرگ در سال پیش مربوط به عابران پیاده بوده که بیشترین این تصادفات در بزرگراه‌ها رخ داده است.

عضو هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری گفت: هزینه زندگی کارگران با یک حساب سرانگشتی کاملاً مشخص است و به قدری اختلاف نرخ تورم و سبد معیشت با مصوبه مزدی 1403 زیاد است که می‌توانیم خودمان دستمزد را نقد و بررسی کنیم.

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

همه ما خواهان زندگی زناشویی و عاطفی خوب هستیم؛ اما چرا به یکباره همه چیز خراب می‌شود و بحث‌ها آن‌قدر بالا می‌گیرد که رسانه‌ای می‌شود؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"، گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

فرارو نوشت: دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است.

رئیس سازمان هواشناسی گفت: میزان بارش‌های روزانه در برخی مناطق جنوبی بی‌سابقه و حتی از رکوردهای به‌جامانده از طوفان گونو سال 1386 بیشتر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 نفر شاکی صادر شد.